خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش مردم لرستان به پیام رهبر انقلاب/برای جهاد آماده‌ایم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 11:52
مردم لرستان به پیام رهبر انقلاب پس از قضایای اخیر لبنان واکنش نشان دادند و به وجوب شرعی دفاع مسلمانان از مردم و حزب الله تأکید کردند.
لبنان،رژيم،صهيونيستي،تسنيم،نصرالله،لرستان،مسلمانان،خون

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رهبر انقلاب پس از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و کشتار مردم غیرنظامی پیامی صادر و تأکید کردند که «جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند».
در بخش دیگری از پیام ایشان آمده‌است که بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.
مردم لرستان در تجمع مردمی «آغاز نصرالله» که در پی محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب بیروت برگزار شد به وجوب شرعی دفاع همه مسلمانان از مردم لبنان و حزب‌الله واکنش نشان دادند.
مردم با محکوم‌کردن شهادت سید حسن نصرالله به فتوای رهبر انقلاب لبیک گفتند و با اعلان نبرد با اسرایئل اعلام کردند که تا آخرین قطرۀ خون از مردم مظلوم غزه و لبنان حمایت می‌کنیم.
حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت که ما در راهپیمایی‌ها باید مطالبه‌گر خون شهدا و ادامه‌دهندۀ مسیر محور مقاومت باشیم.
او اضافه کرد که کشورهای جهان و مدعیان آزادی‌خواهی باید به‌صورت جدی برای تحریم دیپلماتیک و اقتصادی رژیم صهیونیستی اقدام کنند.
.
انتهای پیام/ 644