خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مخربین جنگل‌های سوهای نمین دستگیر شدند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 11:52
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نمین گفت: چهار متخلف که اقدام به قطع درختان جنگلی در منطقه سوها کرده بودند دستگیر شدند.
طبيعي،منابع،جنگلي،متجاوزين،نمين،متخلفين،جعفري

مظفر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در پی تداوم گشت و کنترل جنگلهای شهرستان نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی آبی بیگلو وشهرستان نمین پس از 4 شبانه روز کمین توانستند افرادی را که درحال قطع درختان جنگلی منطقه سوها بودند دستگیر کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این رابطه دو ستگاه موتور سیکلت و یکدستگاه اره موتوری کشف و متخلفین با اعمال ماده 42 به مراجع قضایی معرفی شدند
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نمین با هشدار جدی به متجاوزین به عرصه های جنگلی و همچنین قاچاقچیان چوب آلات جنگلی گفت: خط قرمز حافظان منابع طبیعی حفاظت و تامین امینت در عرصه های منابع طبیعی است و در این خصوص با هیچ کسی تعارف نداریم و با متجاوزین، متخلفین و متصرفین به این مواهب الهی و خدادادی، به شدت برخورد خواهیم کرد.
جعفری افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌ رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.