خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خون شهید سید حسن نصرالله تزریق حیات جدید در رگ مقاومت است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 11:52
فهرج_ امام جمعه شهرستان فهرج به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیت صادر نمود.
مقاومت،الله،شهيد،نصرالله،سيد،لبنان،حسن،آيت،اسلام،جهان،مَنْ،فهرج

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام حجت الاسلام مسلم طالبی فرد آمده است:
بسم رب الشهدا والصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.
شهید آیت الله سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه، دبیرکلّ حزب‌الله لبنان با روحیه‌ای استوار، در دفاع از آرمان‌های والای اسلام و مقاومت در برابر ظلم و ستم، همواره الگویی از شجاعت و ایثار بود و یاد و خاطره این مجاهد بزرگ در دل‌های ما جاودان خواهد ماند.
شهادت این بزرگمرد، چراغ راهی برای ادامه مسیر مقاومت و پیروزی خواهد بود.
دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید آیت الله سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند.
به فضل الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار خواهد شد.
اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، شهید آیت الله سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و شهید سردار نیلفروشان معاون عملیات سپاه و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران، لبنان و بخصوص مردم شهید پرور شهرستان دارالوحدت فهرج تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.
مسلم طالبی فرد، امام جمعه فهرج