خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مخربین جنگل‌ «سوهای» نمین دستگیر شدند

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 11:52
نمین- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین از دستگیری ۴ نفر متخلف قطع درختان جنگلی منطقه سوها خبر داد.
طبيعي،منابع،جنگلي،متجاوزين،نمين،متخلفين،جعفري

مظفر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی تداوم گشت و کنترل جنگل‌های شهرستان نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی آبی بیگلو وشهرستان نمین پس از ۴ شبانه روز کمین توانستند افرادی را که در حال قطع درختان جنگلی منطقه سوها بودند، دستگیر کنند.
وی ضمن هشدار جدی به متجاوزین به عرصه های جنگلی و همچنین قاچاقچیان چوب آلات جنگلی گفت: خط قرمز حافظان منابع طبیعی حفاظت و تامین امینت در عرصه‌های منابع طبیعی است و در این خصوص با هیچ کسی تعارف نداریم و با متجاوزین، متخلفین و متصرفین به این مواهب الهی و خدادادی، به شدت برخورد خواهیم کرد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نمین خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ ستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه اره موتوری کشف و متخلفین با اعمال ماده ۴۲ به مراجع قضایی معرفی شدند.
جعفری ادامه داد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.