خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسمومیت تعدادی از مردم رشت/ مراجعه 19 نفر به بیمارستان

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 11:53
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به مراجعه چندیی بیمار به دلیل مسمومیت گفت: 19 بیمار با علائمی مانند ضعف، بی حالی، تاری دید و بی قراری به بیمارستان های مرکز استان مراجعه کردند که حال 9 بیمار وخیم است.
بيماران،مسموميت،رشت،گيلان،درماني

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسمومیت تعدادی از شهروندان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته تعدادی شهروندان با علائم مسمومیت به بیمارستان‌های مرکز استان گیلان برای مداوا مراجعه کردند.
وی با بیان اینکه از بین مراجعه کنندگان 19 بیمار علائمی مانند ضعف، بی‌حالی، تاری دید و بی‌قراری داشتند، گفت: این افراد به بیمارستان‌های رشت از جمله مرکز آموزشی درمانی رازی و پورسینا رشت مراجعه کردند و تحت درمان هستند.
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همه بیماران مسموم شده به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و کادر درمان و متخصصان طب اورژانس و مسمومیت بر بالین این بیماران برای اقدامات درمانی حضور دارند.
آشوبی با بیان اینکه حال برخی از بیماران بد است، افزود: از 19 بیماری که تحت درمان هستند 9 تن از این بیماران وضعیت عمومی خوبی ندارند.
انتهای پیام/