خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کنار مردم لبنان هستیم

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 12:41
سمنان- نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت یاد شهید نصرالله، در پیامی نوشت مردم ایران کنار مردم لبنان هستند.
نصرالله،حزب،الله،وَ،سيدحسن،جنايتكار،ملتهاي،قدس،نابودي

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو در پیامی به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله نوشت: شهادت رهبر بزرگ محور مقاومت، سید و سالار شهیدان راه قدس، جناب سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به رهبر معظم انقلاب، ملتهای آزاده دنیا به ویژه مردم لبنان، حزب الله قهرمان و خانواده این مجاهد بزرگ تسلیت می‌گویم.
او ضمن تاکید بر اینکه در این فقدان عظیم در کنار مردم لبنانیم و برای نابودی کامل رژیم اسرائیل، قوی‌تر از قبل، از حزب الله حمایت می کنیم، بیان کرد: سرزمین اشغالی برای ساکنان غاصب، ناامن تر از قبل گردیده، رژیم صهیونیستی در ورطه فروپاشی افتاده و نتانیاهوی جنایتکار، آل یهود را به پرتگاه فنا و سقوط نزدیک کرده است.
در ادامه این پیام آمده است: در این جنایت، ایالات متحده آمریکا که با ارسال سلاح و تجهیزات و پشتیبانی اطلاعاتی به عنوان حامی اصلی جنایتکار شناخته می شود، شریک اصلی جرم و جنایت است و باید در برابر افکار عمومی و ملتهای مسلمان پاسخگو باشد.
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در خاتمه پیام نوشت: راه سیدحسن نصرالله تا آزادی قدس شریف ادامه دارد و سرنوشت محتوم «قوم الظالمین» نابودی است که خداوند در قرآن کریم فرمود «قُلْ لِلَّذِینَ کَفَرُوا سَتُغْلَبُونَ وَ تُحْشَرُونَ إِلی جَهَنَّمَ وَ بِئْسَ الْمِهادُ».