خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ مرد هزار چهره دستگیر شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 12:47
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت پلیسی در استان خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد مرد هزار چهره شاهرود دستگیر شد.
استان،سمنان،دستگير،انتظامي،بابيان،كشور،زوج،اعتراف

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه روز یکشنبه سه ماموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در این راستا چهار نفر دستگیر شدند.
وی بابیان اینکه در مهمترین رویداد فردی که خود را عنوان پزشک و مأمور انتظامی معرفی کرد، شاهرود دستگیر شد، افزود: این متهم ۲۳ ساله غیر بومی به جرم خود اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این فرد با ترفند پزشک معالج و متخصص و در برخی نقاط با البسه پلیس در انظار عمومی ظاهر شده بود، ابراز داشت: این فرد کلاهبرداری هشت میلیارد ریال طلا، ۵۰۰ دلار، دو میلیارد ریال وجه نقد و نمایشگاه اتوموبیل را در کارنامه خود داشته است.
موقوفه‌ای بابیان اینکه زوج قاچاقچی در سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد قصد انتقال محموله مواد را از استان های شمال کشور به سمت یکی از سه های استان سمنان را داشتند.
وی بابیان اینکه خودرو پراید این زوج در یکی از محورهای فرعی استان متوقف شد، افزود: در بازرسی از خودرو ۱۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: سارق سابقه‌دار پژو پارس را در استان‌های غربی کشور سرقت و قصد انتقال آن را به سمت شرق کشور داشت که در میامی شناسایی و راننده دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است.