خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجهیز 70 نقطه از تأسیسات آبفای البرز به تجهیزات هوشمند

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 12:53
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از نصب و راه اندازی بیش از 70 دستگاه فلومتر جهت پایش لحظه ای جریان شبکه توزیع آب طی شش ماه ابتدای سال جاری در سطح تاسیسات استان خبر داد.
آب،نصب،شركت،هوشمندسازي،تجهيزات،سطح،استان

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تجهیزات مذکور با هدف پایش لحظه‌ای جریان شبکه توزیع آب نصب و راه‌اندازی شده و این مهم گامی مفید در راستای هوشمندسازی تاسیسات شرکت و استفاده از تکنولوژی و روش‌های نوین و روز دنیا محسوب می‌شود.
وی افزود: مدیریت و کاهش محسوس هدررفت آب و سنجش لحظه‌ای و برخط شبکه و زیرساخت انتقال آب و تامین پایدار آب‌شرب از مهم‌ترین دستاوردهای این اقدام تلقی می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفا همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشرفت و تکمیل پروژه هوشمندسازی تاسیسات در سطح شرکت آب و فاضلاب استان البرز ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ، نصب و راه‌اندازی و کالیبراسیون 45 مورد سطح سنجی حجم آب مخازن، نصب 30 فقره تجهیزات هوشمندسازی شیرهای فشار شکن و سوزنی، نصب 16 مورد پایشگر مکانیزه کیفیت آب در نواحی و مکان‌های موردنیاز سطح استان و توسعه زیر ساخت نرم افزاری و ارتقاء بستر ارتباطی تجهیزات موجود محقق شده است.
انتهای پیام/