خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تسلیت دریادار سیاری به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

مهر | سیاسی | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 12:53
معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.
الله،مقاومت،سيد،نصرالله،تسليت،شهادت،حسن،شهيد،سيدالشهداي،سيار ...

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت و شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
﴿ مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا﴾ احزاب /۲۳
با قلبی آکنده از اندوه و تأثر شهادت سید غیور مقاومت و بزرگ‌مرد تاریخ ساز منطقه، شهید سید حسن نصرالله را تسلیت عرض نموده و رجاء واثق داریم، آینده منطقه در دست ساخت مستحکم نیروهای مقاومت خواهد بود و سرنوشتی به جز شکست و ناکامی در انتظار رژیم منحوس صهیونیستی نیست.
این روحانی سلیم‌النفس، عارف مجاهد و اندیشه تابناک مقاومت، همواره پیروز و سربلند بود و جاودانه به تبار بلند شهیدان پیوست.
ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، رهبر و دبیر کل محبوب، مقتدر و سیدالشهدای حزب الله لبنان و یاران و همراهان شهیدشان به پیشگاه امام زمان (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) خانواده معزز شهید نصر الله بویژه همسر مکرمه و فرزندان مقاوم ایشان و همه مبارزان و مجاهدان فی سبیل الله در رزمگاه مقاومت در برابر صهیونیست ها، از درگاه ایزد متعال برای آن شهید عزیز علو درجات در اعلی علیین و حُسن فرجام و پیروزی نهایی برای پویندگان این مسیر روشن خواستارم.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری