خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بسته‌بندی‌های مخاطب‌پسند و نوآورانه بستر صادرات موفق است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 12:53
رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر مشهد، بسته بندی شیک، مخاطب پسند و نوآورانه را از ریل های توسعه صادرات دانست و گفت: ظرفیت های زیادی در هر دو حوزه وجود دارد که باید این ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود تا شاهد تولیدات باکیفیت باشیم.
نمايشگاه،صنايع،چاپ،غذايي،صنعت،حوزه،مشهد،اقتصادي،بسته

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مجید دبیریان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ،سیزدهمین نمایشگاه نوشیدنی‌ها و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد گفت: در همه نمایشگاه‌ها اگر از هیات‌های اقتصادی و رایزن‌های اقتصادی سفارتخانه‌های خارجی به صورت ویژه دعوت شود می توان از طریق نمایشگاه‌ها ظرفیت‌های خودمان را به نحو احسن به بازارهای جهانی معرفی کنیم.
وی افزود: همزمانی برگزاری دو نمایشگاه صنایع چاپ و بسته‌بندی و صنایع غذایی که در واقع دو صنعت بزرگی است که می‌توانند مکمل هم باشند،ایده خوب و کار ارزشمندی بوده که نمایشگاه بین‌المللی مشهد نسبت به آن‌ اقدام کرده و قطعا آورده خوبی به همراه خواهد داشت.
دبیریان با اشاره به اینکه حضور هر دو صنعت در کنار هم در یک نمایشگاه می‌تواند سبب آشنایی تولید کننده‌های مواد غذایی با آخرین تکنولوژی‌ها ، فناوری‌ها و تولیدات نوآورانه شود،عنوان کرد: در واقع تولیدکنندگان صنعت مواد غذایی می‌توانند با صنعت چاپ آشنا شوند و از طرف دیگر تولید کننده‌های صنایع چاپ و بسته‌بندی نیز با محصولات نوین و بازار مصرف آشنا خواهند شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد ادامه داد: اینگونه نمایشگاه ها فرصت ویژه‌ای است که تعداد زیادی از شرکت‌های مختلف از هر دو صنعت گرد هم می آیند و با هم می‌توانند همکاری‌های ارزشمندی در حوزه صادرات انجام دهند.
وی تاکیدکرد: در این شرایط اقتصادی نکته ای که لازم است به صورت ویژه به آن بپردازیم معرفی محصولات مان برای صادرات است.
این در حالی است که طی بازدیدی که از نمایشگاه در هر دو حوزه صنایع داشتم، ظرفیت صادراتی خوبی هم در حوزه صنایع غذایی و هم در صنایع چاپ و بسته‌بندی مشاهده می شود.
وی بسته بندی شیک، مخاطب پسند و نوآورانه را از ریل های توسعه صادرات عنوان کرد و افزود: ظرفیت‌های خیلی زیادی در هر دو حوزه وجود دارد که باید این ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود و در این صورت می‌توانیم شاهد تولیدات باکیفیت داخلی باشیم که با همراهی حوزه چاپ و بسته بندی، مسیرهای موفقیت به ویژه در خارج کشور را با قدرت و سرعت طی می‌کنند.
انتهای پیام/282