خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در استان مرکزی

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 12:53
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: نمایشگاه تخصصی گل و گیاه از تاریخ 9 لغایت 13 مهرماه با حضور 30 شرکت کننده از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه بین2المللی استان مرکزی برگزار می شود.
نمايشگاه،گياه،گل،مركزي،استان،حضور،شركت،اراك،توليدكنندگان،تجه ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی گل و گیاه اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات گلخانه‌ای از تاریخ 9 لغایت 13 مهرماه امسال از ساعت 15الی 21پذیرای متخصصین، علاقه مندان، بازدیدکنندگان و همشهریان در نمایشگاه بین المللی استان مرکزی است.
وی افزود: نمایشگاه گل‌ و گیاه استان مرکزی با حضور 30 شرکت از سطح کشور افتتاح خواهد شد و تمامی شرکت‌هایی که در حوزه گل و گیاه حرفی برای گفتن دارند در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات خود را در قالب گل‌های زینتی و آپارتمانی به علاقه‌مندان و دوستداران گل و گیاه عرضه می‌کنند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی بیان کرد: فضای اختصاص یافته به این نمایشگاه 5 هزار مترمربع بوده که 30 شرکت در حوزه گل و گیاه در قالب 146 غرفه از استان‌های مازندران، گیلان، تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، قم و اراک محصولات خود را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند.
رمضانی عنوان کرد: تولیدکنندگان بومی استان مرکزی از شهرهای اراک، محلات، خمین و شهرک گلخانه ای امان آباد با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات تجاری و توسعه بازار در نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، فضای سبز و تجهیزات گلخانه‌ای استان مرکزی حضور خواهند داشت.
وی معرفی تجهیزات و فناوری‌های نوین گلخانه‌ای و حضور کارشناسان و متخصصین، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان گل و گیاه از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: در این نمایشگاه انواع گل و گیاهان زینتی، فضای سبز، گیاهای آپارتمانی، ادوات باغبانی، انواع خاک، کود، بذر و تولیدکنندگان و فرآورده‌های مرتبط عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی با اشاره به مزایای برپایی نمایشگاه‌ها بیان کرد: نمایشگاه‌ها می‌تواند یکی از راه‌های انتقال دانش نوین و ارتقاء سطح کیفی و کمی در زمینه تولید محصولات باشد که در کنار آن فضایی مفرح و شاد برای بازدیدکنندگان به دنبال دارد، این در حالی است که تا پایان سال بیش از 25 عنوان نمایشگاه دیگر با موضوعات متنوع در حوزه‌های تخصصی و عمومی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/711/