خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایران تاکنون 220 هزار شهید داده تا زیر سلطه ابرقدرت‌ها نباشد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 12:53
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: دشمنان قسم خورده ایران قصد دارند ایران را به عنوان چهارراه اقتصاد دنیا در دست بگیرند، اما کشور ما تاکنون 220 هزار شهید داده تا زیر سلطه و یوغ ابرقدرت ها نباشد.
ايران،دنيا،سردار،كشور،حاجتي،شيعه،اهواز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار میرعبدالرضا مرادحاجتی امروز در تجمع ‌دانش‌آموزان‌ و فرهنگیان آموزش و پرورش اهواز با بیان اینکه دانش‌آموزان ما باید بدانند شیعه یعنی شهادت گفت: شیعه به معنی شهادت است و این شهادت‌طلبی در طول تاریخ اثبات شده است.
سردار مرادحاجتی افزود: دشمنان قسم خورده ایران قصد دارند ایران را به عنوان چهارراه اقتصاد دنیا در دست بگیرند تا انسان‌های صاحب فکر و اندیشه و نیز ذکاوت ایرانی را تحت تسلط خود قرار بدهند.
حاجتی با اشاره به اینکه ایران راهبردی‌ترین کشور دنیا و دارای بالاترین گردش مالی در غرب آسیاست گفت: وقتی در سال 1357 انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و آمریکا زمین‌گیر شد و همین امر حیرت تمام دنیا را در برداشت.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: امروز ایران صاحب پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است و تاکنون 220 هزار شهید تقدیم کرده است تا زیر سلطه و یوغ ابرقدرت‌ها نباشد.
سردار حاجتی با اشاره به اینکه سخت‌ترین تحریم‌ها به ایران اسلامی تحمیل شد گفت: ولی با وجود تحریم های سخت که بر ما تحمیل شد ایران جزو پنج کشور برتر در تولید علم ژنتیک و 10 کشور برتر در تولید داروهای خاص است، همچنین رتبه 15 علمی دنیا را دارد و خیلی از افتخارات دیگر را از آن خود کرده است.
انتهای پیام/735