خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهید نصرالله یک مجاهد واقعی و بهترین الگو برای جامعه اسلامی است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:06
اراک- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی مرکزی گفت: شهید «سید حسن نصرالله» یک مجاهد واقعی فی سبیل‌الله و بهترین الگو برای جامعه اسلامی است.
رژيم،الله،اسلامي،صهيونيستي،سيد،سفاك،ناجوانمردانه،محمدي،الاسلام

حجت الاسلام بهزاد محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه سید مقاومت، شهید راه قدس، سید حسن نصر الله توسط رژیم سفاک، جلاد و ظالم صهیونیستی را محکوم می کنیم و باید اذعان کرد مقاومت اسلامی در سرتاسر جهان با جنایت های ناجوانمردانه این رژیم غاصب از بین نخواهد رفت.
وی افزود: آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی با حمایت های همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم بیگناه شریک است.
حجت الاسلام محمدی گفت: شهید راه قدس سید حسن نصر الله یک مجاهد واقعی فی سبیل الله بود که بهترین الگوی برای جامعه اسلامی است.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: زمانی که رژیم سفاک صهیونیستی نتوانست در حماس به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد، به حملات ناجوانمردانه، ترور و شهادت شخصیت‌های ارشد حماس روی آورد.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه خون شهید سید حسن نصرالله، شجره طیبه و درخت تنومند حزب الله را آبیاری خواهد کرد، افزود: سکوت کشورهای اسلامی در این شرایط پذیرفتنی نیست و به معنای همراهی با اقدامات وحشیانه رژیم اسرائیل است و این مهم باید مورد توجه ویژه باشد که انسجام کشورهای اسلامی می تواند غده سرطانی اسرائیل را از روی زمین محو کند.
وی تاکید کرد: انتظار است جهان اسلام در برابر این تجاوزهای وحشیانه کوتاه نیایند و به هر شکل ممکن انتقام و خونخواهی فرزندان حزب الله را از رژیم جلاد و سفاک صهیونیستی بگیرند.