خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

263 اشتراک رایگان گاز برای مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:35
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از واگذاری 263 اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
گاز،استان،شركت،خراسان،جنوبي،مترمكعب،مديرعامل،مصرف،محمودي،اشت ...

رحمان محمودی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی از ابتدای امسال افتخار واگذاری 230 اشتراک رایگان برای مددجویان محترم کمیته امداد و 33 اشتراک رایگان برای مددجویان سازمان بهزیستی را داشته است.
وی افزود: شرکت گاز در کنار وظیفه اصلی خود مبنی بر گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها، برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی همکاری‌ مناسبی با کمیته امداد در ارایه خدمات گازرسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت داشته است که با یاری پروردگار برکات این اقدامات، شامل حال کارکنان و خانواده‌های آنان خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با همت کارکنان شرکت گاز استان، سه شنبه‌های هر هفته غذای گرم با عنوان غذای مهربانی بین نیازمندان سطح شهر پخت و توزیع می‌شود.
محمودی یادآور شد: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یک بار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.
وی از مصرف حدود هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: مصرف گاز طبیعی نسبت به دوره زمانی مشابه سال گذشته 36 میلیون مترمکعب افزایش داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشترین مقدار مصرف گاز استان مربوط به بخش نیروگاهی بوده که در این بخش حدود 530 میلیون متر مکعب و پس از آن در بخش فولاد و سیمان حدود 240 میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است.
محمودی تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال در بخش خانگی، عمومی و تجاری حدود 239 میلیون مترمکعب و در بخش جایگاه های سوخت CNG حدود 28 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.
وی همچنین از انجام 77 مورد ملاقات حضوری در حوزه مسائل گازرسانی، خدمات‌رسانی و سایر موارد مرتبط در شش ماهه نخست امسال توسط مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با مشترکین استان خبر داد.
محمودی گفت: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتباط مستقیم با مردم، طی فصل بهار 31 مورد و در سه ماهه تابستان 46 مورد ملاقات مردمی در شرکت گاز استان خراسان جنوبی انجام شده است.
وی بیان کرد: روز‌های دوشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 12 برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی با مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اختصاص دارد و تمامی مشترکین و مراجعین می‌توانند به صورت حضوری مشکلات خود را با مدیرعامل بی‌واسطه مطرح کنند.
انتهای پیام/ 252