خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش 40 درصدی خرید تضمینی گندم در چهارمحال و بختیاری

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:35
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خرید تضمینی گندم در استان رشد 40 درصدی داشته است.
گندم،چهارمحال،تضميني،بختياري،خريد،طرح

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در همایش آغاز سال زراعی و طرح جهش تولید در دیمزارهای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در استان چهارمحال و بختیاری دارای رشد خوبی بوده است.
وی گفت: با اجرای طرح جهش تولید در دیم زارها و کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) موفق شدیم سال قبل با 80 درصد رشد و امسال با 40 درصد رشد خرید تضمینی گندم در استان را به پایان برسانیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قطعاً با اقداماتی که مجری طرح گندم و وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌دهد و با ادامه این طرح و همچنین هدایت تسهیلات تبصره 18 خصوصاً تسهیلات خرد به سمت کمک به تولید بذر مناسب و امکانات و کارنده‌ها ، دستگاه‌ها و ادوات کشاورزی داریم در سال زراعی جدید رشد بیشتری برای خرید تضمینی گندم داشته باشیم.
وی بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری رتبه پنجم در کشور را برای خرید تضمینی گندم کسب کرد که امیدواریم در سال‌های آینده رتبه خوبی از نظر کیفی هم کسب کنیم.
انتهای پیام/7540/