خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نمایشگاه "ایستاده در غزه" در پردیس برگزار شد+فیلم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:35
نمایشگاه "ایستاده در غزه" به مناسبت هفته دفاع مقدس با روایت مظلومیت کودکان غزه زیرآوار و بمب باران رژیم جنایتکار کودک کش صهیونسیتی در شهرستان پردیس برگزار شد.
نمايشگاه،غزه،برگزاري،پرديس،ايستاده،فضاسازي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه ایستاده در غزه با فضاسازی بخشی از خرابه‌ها و ویرانی شهر غزه در مظلومیت و شرایط نامساعد زندگی کودکان غزه در بوستان نورالشهدا پردیس برگزار شد.
ماهان احمدی؛ مسئول برگزاری نمایشگاه ایستاده در غزه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، گفت: برگزاری نمایشگاه با هدف نمایش گوشه‌ای از جنگ و ویرانی شهر غزه و کودکان مظلوم فلسطینی به‌صورت نمادین برای آشنایی بیشتر با وضعیت زندگی مردم مظلوم فلسطین بازسازی و اجرا شد.
وی افزود: با حضور هنرمندان و تلاش مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج شهرستان پردیس این نمایشگاه در بخش‌های مختلف، اجرای نمایش و بازسازی دیوار مابین غزه و فلسطین اشغال شده و همچنین فضاسازی مناسب برای ثبت عکس یادگاری برای علاقه‌مندان فراهم شده است.
مسئول برگزاری نمایشگاه ایستاده در غزه خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه با استقبال گرم مردم روبه‌رو بوده و بنا به درخواست علاقه‌مندان تا 10 مهرماه از ساعت 16 هر روز دایر است و طبق هماهنگی با اداره آموزش و پرورش دانش‌آموزان نیز از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
.
انتهای پیام/