خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

موتور تروریست دولتی رژیم صهیونیستی باید در جهان خاموش شود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:41
کاشان - رییس شورای شهر کاشان گفت: موتور تروریست دولتی رژیم صهیونیستی باید در جهان خاموش شود.
رژيم،نصرالله،بزرگوار،صهيونيستي،مقاومت،حجم،شهيد

علیرضا مفرح در حاشیه جلسه شورای شهر کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله اظهار داشت: شهید نصرالله به آرزوی دیرینه خود رسید و این ما هستیم که از وجود این بزرگوار دیگر بهره ای نداریم.
وی با بیان اینکه شهیدان زنده هستند، ابراز داشت: جسم این شهید بزرگوار دیگر بین ما نیست ولی مطمئن هستیم که روح بزرگوار شهید نصرالله با رزمندگان جبهه مقاومت است و برای پیروزی آنها دعا می کند.
رییس شورای شهر کاشان با اشاره به اینکه این حجم از رذالت و پستی فقط از عهده یک رژیم سفاک مثل رژیم اشغالگر قدس بر می آید، تصریح کرد: اقدامات این رژیم بر مبنای ترور پایه ریزی شده است و موتور تروریست دولتی رژیم صهیونیستی باید خاموش شود.
وی با اشاره به سکوت دنیا در مقابل این حجم از ترور و کشتار گفت: مسلمانان و به خصوص شیعیان باید نسبت به این ترورهای کور عکس العمل نشان دهند.
مفرح با بیان اینکه مقاومت زنده است و پویاتر از همیشه به کار خود ادامه می دهد، افزود: جبهه مقاومت قائل به شخص نیست ولی با این وجود باید جواب محکم و دندان شکن به این حجم از جسارت و رذالت رژیم صهیونیستی داد.
وی با اشاره به اینکه عدم پاسخگویی به رفتارهای غیرانسانی رژیم صهیونیستی این رژیم جعلی را وحشی تر کرده است، خاطرنشان کرد: انشاالله به زودی با نابودی این رژیم قدس آزاد خواهد شد.