خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خون سید مقاومت پیامی فراگیر خواهد شد

مهر | فرهنگی و هنری | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:52
باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران با صدور بیانیه‌ای شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت و اعلام کرد خون سید مقاومت پیامی فراگیر خواهد شد.
رسانه،صهيونيستي،مقاومت،خون،رژيم،مظلومان،جنايات،شهادت،والاتري ...

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران با صدور بیانیه‌ای شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه به ویژه لبنان را محکوم کرد.
مشروح متن این‌بیانیه به این‌ترتیب است؛
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلا
بازهم ترور، بازهم جنایت، بازهم ریختن خون مظلوم به قصد ایجاد تزلزل در دل حق خواهان و آزادی طلبان عالم.
ترور، این شیوه رژیم ترسو و زبون صهیونیستی سالهاست که درخت مقاومت را تنومندتر، و والاترین پیام را به جهان مخابره کرده است که حق و حقیقت اتفاقاً با ریختن شدن خون مظلومان نمایان خواهد شد و تشت رسوایی ظالمان را با مهیب ترین صدا به زمین خواهد زد.
شهادت سید مقاومت، مجاهد بزرگ، فرمانده شجاع «سیدحسن نصرالله» بی شک یکی از مهمترین و بزرگترین گام‌ها به سوی حذف کامل رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.
صهیونیست‌ها بدانند در نگاه ما خون والاترین پیام قابل مخابره به جهان است و موفق‌ترین روایتی که می‌توان متبادر کرد.
این خون‌ها به زودی گریبانشان را خواهد گرفت و این روز دیر نخواهد بود به اذن الله.
از سوی دیگر بی عملی و سکوت منفعت طلبانه برخی کشورها و ضعف خودخواسته رسانه های غربی در پرداختن به جنایات در حال وقوع در منطقه حکایت از رویه ای دارد که نشان می‌دهد حقیقت در عصر غلبه رسانه ها نیز توان دیده نشدن و کتمان شدن را دارد.
سوژه ای به بزرگی جنایت چند ده هزار نفری میتواند نادیده انگاشته شود و علی رغم تمام عناصر و ارزش های محرز خبری، خفیف شده و از سطح برخوردش با افکار عمومی کاسته شود.
البته همانگونه که تاکید شد «خون» مظلومان حرکتی جهانی را میان فطرت ها و وجدان های پاک بشری ایجاد کرد و این موج ادامه خواهد داشت.
باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران ضمن محکومیت جنایات رژیم مجعول صهیونیستی، اعلام می‌کند که مقاومت آرمان و منطقی است که منبعث از دکترین و نگاه تمدنی مسلمانان است و با شهادت یک فرمانده این میدان خالی نخواهد ماند.
مقاومت ادامه دارد تا حذف ظلم و ظالم و بازگشت مظلومان به وطنشان.
وعدالله الحق