خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معامله ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار تن محصول در بورس کالا

مهر | اقتصادی | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:52
در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۲۲۰ تن انواع محصول به ارزش ۳۰ هزار میلیارد تومان دادوستد شد.
تن،تالار،معامله،كالا،انواع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بورس کالای ایران، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۱۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۹ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.
در این تالار یک میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۳ تن سیمان، ۵۶۵ هزار تن سنگ آهن، ۲۹۱ هزار و ۴۸۴ تن فولاد، ۱۵۵ هزار و ۳۰۰ تن آهن اسفنجی، ۹ هزار و ۷۴۵ تن مس، ۶ هزار و ۹۰۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۴۰۵ تن روی و ۲۳۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.
از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۹۶ هزار و ۱۸۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.
در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۰۹ هزار و ۵۱۷ تن مواد پلیمری، ۱۰۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۸۵ هزار و ۵۶۵ تن قیر، ۳۸ هزار و ۸۳۱ تن مواد شیمیایی، ۳۸ هزار تن لوب کات، ۱۰ هزار و ۸۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۵۷۶ تن روغن، ۲ هزار و ۵۵۰ تن عایق رطوبتی و ۳۴۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.
در تالار کشاورزی نیز یک تن زعفران فروخته شد.
بازار فرعی نیز معامله ۷ هزار و ۴۲۲ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۴۷ میلیارد تومان بود.