خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعلام آمادگی هزاران استاد و طلبه تهرانی برای جهاد

مهر | دین و اندیشه، استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:52
مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران و رئیس شورای حوزه‌های علمیه این استان تأکید کردند که طلاب و اساتید تهرانی برای جهاد و نبرد با رژیم صهیونیستی آماده هستند.
علميه،جبهه،مقاومت،حوزه،استان،تهران،جهاد،آمادگي،رهبر،پيام

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از پیام مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران آمده است: طلاب و اساتید حوزه علمیه استان تهران آمادگی خود را برای گرفتن انتقام خون مظلومان جبهه مقاومت در هر زمان و هر مکانی که شرایط مهیا شود، اعلام می‌کنند و از رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای اذن جهاد می‌خواهند و از همه مسئولان انتظار دارند در برخود با رژیم پلید صهیونیستی این جرثومه فساد هیچ گونه مماشات و سازشی نداشته باشند و با انجام به موقع عملیات وعده صادق ۲ و تنبیه این سگ هار وحشی، خونخواه تمام شهدای مقاومت و خدمت باشند تا در یوم الورود سرافکنده امام و شهدا نباشیم.
همچنین در بخشی از پیام آیت‌الله علی اکبر رشاد رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران تصریح شده است: این جانب ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نیابت عامه او، رهبر حکیم و شجاع امت اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله)، و همه ارکان جبهه مقاومت، به ویژه حزب الله قهرمان و بالاخص خانواده صبور و شکور سید مقاومت، در لبیک به فرمان جهاد مرجع مؤمنین و ولی امر مسلمین، اشتیاق و آمادگی هزاران مدرس و طلبه جان بر کف حوزه علمیه عریق پایتخت را برای اعزام به جبهه نبرد و انجام هر ماموریتی که فرمانده عالی جبهه صلاح بدانند اعلام می‌کنم.