خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام مسئولان مرکزی در پی شهادت سیدحسن نصرالله

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:52
مسئولان استان در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با صدور پیام هایی ضمن ابراز تسلیت، این جنایت و ترور را محکوم کردند.
نصرالله،سيد،شهادت،مقاومت،رژيم،صهيونيستي،لبنان،حسن،اسلام،مركز ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مردم شهید‌پرور و انقلابی استان مرکزی عصر روز گذشته پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله و جبهه مقاومت، ‌در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین و شهادت سید حسن نصرالله در خیابان‌ اصلی شهر تجمع کردند و مسئولان استان در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با صدور پیام‌هایی ضمن ابراز تسلیت، این جنایت و ترور را محکوم کردند.
کشورهای مسلمان و تمام آزادی‌خواهان جهان خونخواه شهید «سید حسن نصرالله» هستند.
در متن پیام نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی آمده است: اسرائیل غاصب تاوان اقدام جنایتکارانه خود را می‌دهد زیرا کشورهای مسلمان و تمام آزادی‌خواهان جهان خونخواه شهید «سید حسن نصرالله» هستند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از پیام خود با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ایران، لبنان و رزمندگان جبهه مقاومت، افزود: شهید سید حسن نصرالله پاره تن اسلام و جبهه مقاومت بود و رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با به شهادت رساندن این شهید والامقام زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم کرد، چرا که جهان اسلام از خون پاره تن خود نمی‌گذرد.
وی ادامه داد: رژیم مفلوک صهیونیستی هیچ‌گاه توان جنگ رو در رو ندارد و همواره با اقدامات تروریستی و ناجوانمردانه افراد بی‌دفاع را مورد هجمه قرار داده و رفتارهای غیرانسانی و ناجوانمردانه داشته که در تاریخ کم سابقه است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: شمارش معکوس برای از بین رفتن اسرائیل آغاز شده و همه به خصوص آمریکای جنایتکار باید این واقعیت را پذیرفته و دست از حمایت رژیم کودک‌کش و مفلوک صهیونیستی بردارند.
نباید به دشمنان اسلام اجازه داد که در کشورها و سرزمین های اسلامی اقدام به جنایت کنند چون در این صورت سکوت هر مسلمان تائیدی بر اعمال آنان خواهد بود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی ظرف روزهای اخیر شدت و حدت بیشتری یافته و با حمایت همه‌جانبه اربابان خویش به ویژه سران جنایتکار آمریکا در قالب جنایت جنگی ازطریق بمباران هوایی و حملات موشکی، ترور فرماندهان مقاومت، انفجار پیجرها و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان در کوچه وخیابان و حمله به مناطق مسکونی و در نهایت به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله بروز و ظهور یافته و موجبات نفرت ملت‌های آزاده جهان را فراهم آورده است.
وی افزود: ملت قهرمان لبنان با ده‌ها سال سابقه نبرد با رژیم جنایتکار هرگز از این جنایت‌ها نخواهند هراسید و به شهادت تاریخ منطقه روز به روز بر عزم و اراده این ملت برای تداوم مبارزه تا آزادی تمامی خاک فلسطین از بحر تا نهر همراه و همگام با ملت مقتدر فلسطین افزوده خواهد شد.
امام جمعه اراک بیان کرد: مسلمانان از صدر اسلام تا کنون همواره دشمنی بدخواهان را تجربه کرده اند.
بنابراین تنها راه شکست دشمنان حفظ و تقویت وحدت است، مسلمانان با توجه به نقاط مشترک دین مبین اسلام باید برای انسجام و یکپارچکی بیش از پیش تلاش کنند و از تفرقه بپرهیزند، وجود تفرقه و اختلاف در جهان اسلام و در بین مسلمانان دنیا زمینه زیاده‌خواهی نظام سلطه و دشمنان را فراهم می‌کند.
عمر ننگین رژیم سفاک صهیونیستی رو به پایان است
فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی در متن پیام خود گفته است: سیدحسن نصرالله عمر خود را به جهاد در راه خدا و مبارزه با شقی‌ترین اشقیاء عالم گذراند، خون سید عزیز مقاومت تأییدی بر وعده تخلف‌ناپذیر الهی است، عمر ننگین رژیم سفاک صهیونیستی رو به پایان است.
در بخش دیگری از پیام استاندار مرکزی آمده است: بار دیگر عجز و استیصال رژیم منحوس صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل جبهه مقاومت، با جنایتی ددمنشانه و شهادت مجاهدانی مخلص، آشکار شد و خبر شهادت سید عزیز مقاومت، عبد صالح خدا، ابوشهید حضرت آیت‌الله سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و رهبر مقاومت اسلامی لبنان و همرزمانشان، قلب آحاد مسلمین و آزادگان جهان را مملو از اندوه و غم کرد.
وی افزود: این مجاهد خستگی‌ناپذیر همچون برادر، همرزم و همسنگر شهیدش سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بارزی از آیه‌ شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ» بود که در طلب اجر مجاهدت‌هایش سال‌ها در کسوت «وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ» سلوکی مؤمنانه داشت.
مخلص‌الائمه بیان کرد: جناب سیدحسن نصرالله که نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب عاشورایی امام خمینی و امام خامنه‌ای بود، همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا و مبارزه با شقی‌ترین اشقیاء عالم، شرّ مطلق، اسرائیل خبیث گذراند و پاداش سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های نبرد و تلاش بی‌وقفه‌ ایشان، چیزی جز نائل آمدن به فیض عظیم شهادت و رسیدن به قرب الهی نبود.
دشمن، آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کُش بدانند فرزندان روح الله و سربازان سید علی انتقام سختی از دشمن خواهند گرفت.
متن پیام بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بدین شرح است: شهادت سید جبهه مقاومت دبیرکل ولایتمدار و استکبارستیز شهید جاویدالاثر سید حسن نصرالله را محضر آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای، ملت شریف و نجیب لبنان و محور مقاومت، هموطنان عزیز و تمامی آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت باد.
وی افزود: جهبه مقاومت به تأسی از آموزه‌های انسان‌ساز اسلام، مکتب امام حسین(ع) و آرمان‌های امام راحل عظیم‌شأن و هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری بر پیکر نجس این غده سرطانی آن‌چنان لطماتی وارد کرده که تاریخ مصرف نامیمونش رو به اتمام است و این حرکات ددمنشانه و غیر انسانی در کشتار مردم مظلوم غزه و ترور رهبران بزرگی چون هنیه و سیدحسن نصرالله حیات نامبارکش را زودتر خاتمه می‌دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: بی شک ضایعه تأسف باری است فقدان سید حسن نصراالله اما مسیر حسینی برای استمرار تا رسیدن به نقطه نهایی و پیروزی قطعی خون می‌خواهد و این ثارالله است که پیروز است، دشمن بداند، آمریکای جنایتکار بداند، اسرائیل کودک‌کُش بداند فرزندان روح الله و سربازان سید علی انتقام سختی از دشمن خواهند گرفت.
انتهای پیام/711/