خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری نخستین نشست تخصصی دوره آموزشی «رسانه هیئت» در اراک

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:52
اراک- مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی گفت: نخستین نشست دوره آموزشی «رسانه هیئت» در ۲ بخش برادران و خواهران در اراک برگزار شد.
رسانه،دوره،هيئت،تخصصي،مركز،مقدماتي،آموزشي

هادی ساجدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در دوره آموزشی رسانه هیئت که با هدف آموزش و توانمندسازی فعالان هیئت و مساجد اراک آغاز شده متقاضیان و علاقه مندان در پنج بخش گرافیک، تدوین، مدیریت شبکه انتشار، تصویربرداری و عکاسی در ۲ بخش مقدماتی و تخصصی شرکت می کنند.
وی با اشاره به برگزاری اولین نشست دوره آموزشی رسانه هیئت در استان مرکزی افزود: این نشست که با حضور استاد علی افسری در حوزه تولید محتوا و ایده پردازی و محمد حسین‌نجفی مدیر مدرسه مهرینو در حوزه ایده های نوآور و معرفی سرفصل های دوره آموزشی رسانه هیئت برگزار شد.
ساجدی گفت: دوره مقدماتی به صورت فشرده و در مدت ۲ روز و دوره تخصصی در مدت ۲ ماه در مرکز ماهور برگزار می شود.
مدیر مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی گفت: علاقه مندان پس از ثبت نام و حضور در نشست تخصصی رسانه هیئت ارزیابی و نفرات برگزیده با کمترین هزینه در دوره مقدماتی در قالب بورسیه مرکز آموزش در دوره ها شرکت می کنند.
وی گفت: مرکز رسانه ماهور به عنوان اولین مجری برگزاری این دوره ها با هدف ارتقا و توانمندسازی سطح رسانه ای فعالان هیئت دوره های تخصصی حوزه رسانه را با عنوان «رسانه شو» در استان مرکزی را طراحی و اجرا می کند.