خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری سارق خودرو در یافت آباد

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:53
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده بود، خبر داد.
سرقت،متهم،سرهنگ،خودروي،موسوي،خودرو،شكات،كلانتري

سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در حین گشت‌زنی، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و با استعلام پلاک آن مشخص شد که دارای سابقه سرقت می‌باشد.
وی افزود: متهم با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و پس از مدتی تعقیب و گریز با رعایت قانون به کارگیری سلاح، چرخ عقب خودرو پنچر و خودرو متوقف شد.
متهم زمینگیر و دستگیر شده و در بازرسی اولیه از خودرو لوازم و ادوات سرقت، یک قبضه سلاح سرد و تعداد زیادی مدارک سرقتی کشف گردید که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ موسوی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم دارای سابقه سرقت می‌باشد و به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد و اظهار داشت که خودروی مذکور را به تازگی سرقت کرده است.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ نفر از شکات این سارق شناسایی شده و شناسایی سایر شکات و کشف جرائم احتمالی نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ موسوی در پایان به شهروندان توصیه کرد که خودروی خود را به لوازم ایمنی و جی پی اس مجهز نمایند تا در صورت وقوع این دست سرقت‌ها ردیابی آن راحت‌تر صورت پذیرد.