خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف رینگ و لاستیک‌های مسروقه از مخفیگاه متهمان

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 13:53
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان محتویات خودرو خبر داد.
رينگ،مسروقه،لاستيك،مالخر،سرهنگ،ماموران،كشف،متهم،شناسايي

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو برنامه ریزی‌های هدفمند به منظور دستگیری سارقان و برقراری امنیت، ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان حین گشتزنی در محدوده استحفاظی خود، فردی را در حال باز کردن رینگ و لاستیک یک دستگاه خودروی سواری مشاهده و برای دستگیر وی اقدام کردند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم با دیدن پلیس سعی کرد از محل فرار کند که با سرعت عمل ماموران در فرار ناکام ماند و پس از تعقیب و گریزی کوتاه بازداشت و به کلانتری منتقل شد.
وی افزود: از خودروی متهم چهار حلقه رینگ و لاستیک که به تازگی سرقت کرده بود کشف شد و در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کرد که رینگ و لاستیک‌های مسروقه را به یک مالخر اموال مسروقه می‌فروشد.
سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: با اقدامات فنی انجام شده مشخصات مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و ماموران پس از دریافت دستور قضائی به مخفیگاه وی اعزام شده و در یک عملیات منسجم او را نیز دستگیر کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی از محل مخفیگاه متهم نیز ۶۰ حلقه رینگ و لاستیک مسروقه کشف شد که ارزش ریالی آن ۶ میلیارد ریال برآورد شده است و تاکنون ۲۰ نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند و سارق و مالخر برای کشف جرائم و شناسایی شکات دیگر به مقام قضائی معرفی شدند.
همچنین سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه نمود: حتما خودرو خود را در محلی که با دوربین مداربسته قابل کنترل می‌باشد پارک نمایید و از قفل‌های مخصوص رینگ و لاستیک و زاپاس خودرو استفاده نمایید.