خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم ارومیه فریاد مرگ بر اسراییل سردادند/حمایت از جبهه مقاومت

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 14:29
ارومیه- همزمان با سراسر کشور مردم ارومیه امروز یکشنبه برگزاری اجتماع ضمن اعلام حمایت از جبهه مقاومت فریاد مرگ بر اسراییل سردادند.
مرگ،اروميه،حضور،انزجار،نصرالله،دبيركل

به گزارش خبرنگار مهر، مردم انقلابی و غیور ارومیه در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با حضور گسترده در میدان انقلاب شهر با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی با عناوین مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، لبیک یا حسین، انزجار خود را از ایادی استکبار نشان دادند.
این تجنع که با حضور پرشور مردم ارومیه در میدان انقلاب این شهر همراه بود، حاضران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر کودک کش، درود بر سید حسن نصرالله، ما همه سرباز توییم خامنه ای و وای اگرخامنه ای حکم جهادم دهد، انزجار خود را از ددمنشی های رژیم اشغالگر قدس و به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان ابراز و بر حمایت از جبهه مقاومت تاکید کردند.
حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، استاندار آذربایجان‌غربی، مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در این تجمع چشمگیر بود.