خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه و هدف شهید نصرالله و جبهه مقاومت باید تبیین شود

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 14:35
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در نشست شورای معاونین این اداره کل با بیان اینکه سید حسن نصرالله عمر خود را صرف جهاد با دشمنان کرد و عمری در این راه مجاهدت کرد.
شهيد،جبهه،مقاومت،نصرالله،تبيين،بنياد،سيد،حسن،انقلاب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج امیرحسین دانش‌کهن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ظهر امروز در نشست شورای معاونین اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن جلسات برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت سیدمقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌اللّه لبنان و سردار نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی و افق بزرگ جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب و جبهه مقاومت را نابودی اسرائیل و گسترش این تفکر در جهان عنوان کرد و اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته به این موضوع بارها اشاره کردند، به حمداللّه این امر تا حدود زیادی تحقق یافته است.
مدیرکل بنیاد شهید استان افزود: اقدامات و بیداری‌هایی که در دنیا رخ داده نشان می‌دهد اتفاقی بزرگ در حال رخ دادن است که این نیاز به تبیین دارد، امروز دانشگاه‌های دنیا بر علیه اسرائیل هستند و این رژیم منحوس کودک‌کش در باتلاقی عظیم گیر افتاده است.
دانشی‌کهن در ادامه تصریح کرد: مردم جهان اسلام به ویژه مردم مومن و انقلابی ما تا پیروزی کامل باید پشتیبان جبهه مقاومت و نیروهای جان برکف سپاه که تمام هستی خود را در این راه گذاشته‌اند باشند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی با تاکید بر اینکه راه و هدف شهید سید حسن نصرالله و جبهه مقاومت باید تبیین شود، گفت: سید حسن نصرالله عمر خود را صرف جهاد با دشمنان کرد و عمری در این راه مجاهدت کرد و مظلومانه زندگی کرد، لذا علاوه بر اینکه باید مراسم هایی در شان این شهید والامقام برگزار گردد، باید سیره و هدف این شهید و جبهه مقاومت برای جامعه تبیین شود.
دانشی‌کهن در خاتمه افزود: باید شخصیت این شهید والامقام پس از این همه مجاهدت تکریم شود و همه گروه‌های ایثارگری پای‌کار باشند، فرزندان شهدا در این راستا ظرفیت بسیار خوبی دارند.
انتهای پیام/