خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زندگی سید حسن نصرالله با جهاد در راه خدا سپری شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 14:41
رشت- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه قرآن و عترت دو بال سعات بشری هستند، گفت: زندگی سید حسن نصرالله با جهاد در راه خدا و قرآن سپری شد.
سيد،حسن،نصرالله،قرآن،اسلامي،ادياني،خدا،شهيد،زندگي،عترت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی خانواده‌های کارکنان و همکاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله پرورش یافته مکتب اهل بیت علیهم السلام و قرآن بود و سال ها برای اسلام و ارزش های اسلامی مجاهدت کرد و شهید شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا شهادت را حق مردان الهی برشمرد و بیان کرد: زندگی قرآنی و الهی، جهاد و ایثار در راه خدا و همچنین ولایت مداری و مردم محوری را می توان در زندگی سید حسن جستجو کرد.
ادیانی با بیان اینکه زندگی سید حسن نصرالله با جهاد در راه خدا سپری شد، گفت: سید حسن نصرالله یک وزنه مهم و قدرتمند در جبهه مقاومت برای حمایت از فلسطین و لبنان بود.
به گفته وی، مبانی فکری حزب الله و رهبرانش برگرفته از اندیشه و تفکرات امامین انقلاب و مرحوم آیت‌الله مصباح است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه بیان کرد: جامعه ایران اسلامی مملو از مادران، زنان و دختران عفیف، پاکدامن و با حجاب است و شهدای عزیز ما پرورش یافته این مادران پاک هستند.
ادیانی با بیان اینکه قرآن و عترت دو بال سعات بشری هستند، گفت: بی توجهی و غفلت ورزی به قرآن و عترت جهان را به بن بست و آشوب می کشاند.
وی با بیان اینکه سلاح نیروی مسلح مقتدر جمهوری اسلامی در راه انسانیت، تحقق آرمان‌های انسانی و ارزش‌های والای ان به کار می‌رود، افزود: نیروی مسلح جمهوری اسلامی در یک دست قرآن و در یک دست سلاح دارد که برای خدا به کار می‌برد.