خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهید نصرالله یک مجاهد بزرگ و رزمنده عرصه نبرد بود

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 14:53
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهید سید حسن نصرالله یک مجاهد بزرگ و رزمنده عرصه نبرد بود.
مقاومت،شهيد،نصرالله،مسلمانان،سيد،حسن،جبهه،رهبري،صهيونيستي،جه ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید مقاومت سید حسن نصرالله و اجتماع امت حزب الله در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛ ضمن تسلیت شهادت فرمانده حزب الله اظهار داشت: سید حسن نصرالله یک مجاهد بزرگ و رزمنده عرصه نبرد بود، شخصیت این شهید والامقام بسیار نزد مسلمانان بزرگ و ارزشمند است.
وی افزود: در پیام مقام معظم رهبری در ارتباط با شخصیت بزرگ شهید حسن نصرالله ایشان را مجاهد کبیر خواند، کسی که بیش از 4 دهه تلاش برای فرماندهی و جهاد در برابر ابرقدرت‌ها و رژیم منحوس را راهبری کرده، پرچم‌دار مقاومت در جنگ 33 روزه بود که فریاد آزادگی سر دادند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: شهید سید حسن نصرالله عالم با فضیلت دینی یک مرد خدا و دین بود، عالم دیده، درس خوانده و معلم دیده و مودب به آداب الهی بودند، این رهبر مدبر سیاسی با تدبیر کار می‌کرد و سیاست او مانند دیانتش رهبری می‌کرد.
وی عنوان کرد: با توجه به رشادت و کنش‌های شخصیتی بزرگ و با عظمتش، دشمن به وجود و عظمت او اذعان داشت و تمام تلاش خود را برای شهادتش می‌کرد، هزاران نفر را شهید و تمام منطقه را برای از بین بردن فرمانده جبهه مقاومت، بمباران کرد.
پورذهبی با توصیف اینکه شهید سید حسن نصرالله پرچم‌دار جبهه مقاومت برجسته بودند، خاطر نشان کرد: حزب الله رهبری کم‌نظیر را از دست داده که با برکات و جهاد چند ده ساله اگر این تدبیر و مقاومت‌ها نبود، مقاومت شکسته خورده بود چراکه این انسان‌ها هستند که یک جریان را زنده نگه می‌دارند، مکتب سید نصرالله یک مکتب برون مرزی بود.
وی با بیان اینکه وظیفه جبهه مقاومت در برابر دشمنان حفاظت از جان و مال مسلمانان بود، اذعان داشت: رژیم صهیونیستی اشغالگر است، مسلمانان را از لبنان و فلسطین و مناطق خود اخراج کرده باید جلوی آنها ایستاد، اگر مقاومت و جهاد جبهه مقاومت نبود داعش با ما و کشور چه کارهایی که نمی‌کرد، اگر جلوی دشمن گرفته نشود قطعاً بیش از این به حریم مسلمانان تجاوز کرده خدا کمک می‌کند از هیچی نترسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان پرهیز ار نابودی را راهبرد امروز مسلمانان دانست و عنوان کرد: ما با امید زنده هستیم، در یک سال اخیر اخبار تلخی داشتیم اما خدا با ماست از همه بزرگ تر و والاتر است و راه مقاومت همواره ادامه دارد.
پورذهبی یادآور شد: ما شهید بهشتی‌ها و شهید رجایی‌ها و فرمانده‌هایی مانند حاج قاسم و شهید نصرالله را از دست دادیم، فکر می‌کردیم چه بلاهایی سرمان می‌آید، هر کدام که رفتند، برکت خونشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شد.
با امید و پیروی از این حرکت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری پیش می‌رویم، کمک کاری و کوتاهی نخواهیم کرد به امید پرورگار و وعده الهی دشمان اسلام ورژیم صهیونیستی غاصب نابود خواهد شد.
انتهای پیام/484/