خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تداوم نمایش ضعیف نماینده بندرعباس در لیگ آزادگان

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 14:53
بر خلاف انتظار هواداران فوتبال در استان هرمزگان، تیم فوتبال پالایش نفت بندرعباس نتوانسته در لیگ آزادگان نتایج قابل قبولی کسب کند و در چهار هفته از این مسابقات در زدن حداقل یک گل نیز ناموفق بوده است.
تيم،ويسي،ليگ،بندرعباس،مسابقات،فوتبال،هفته،گلزني،رده،برتر،انت ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، پس از سر و صدای زیاد و تلاش پالایشگاه نفت بندرعباس امتیاز یک تیم خوزستانی در لیگ یک فوتبال کشور خریداری و به بندرعباس منتقل شد.
این خبر بارقه های امید را در دل فوتبال دوستان هرمزگانی که سالها انتظار می کشیدند تا تیم فوتبالی از استان به لیگ یک و سپس لیگ برتر صعود کند روشن کرد و پس از انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی موج امید در استان افزایش یافت.
ویسی با تجربه فراوان و سوابق متعدد مربیگری در سطح برتر فوتبال کشور و قهرمانی در لیگ برتر به بندرعباس سلام کرد و گفت آمده است تا روزهای خوبی را در کنار مردم خونگرم جنوب تجربه کند.
پس از انجام نقل و انتقالات و اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم و تدارک اولین اردوی تدارکاتی انتظار می رفت با انجام چند مسابقه و ایجاد هماهنگی، ویسی تیمی قدرتمند روانه مسابقات کند که برای سایر رقبای این لیگ در مسابقات دردسر ایجاد کند.
اکنون اما پس از گذشت چهار هفته از مسابقات تیم ویسی هنوز نتوانسته موفق عمل کند و با قبول 2 شکست و 2 تساوی در رده 15 از جدول 18 تیمی قرار دارد و با منطقه خطر فاصله چندانی ندارد.
نکته قابل توجه این است تیم ویسی در گلزنی بسیار ناموفق عمل کرده و چشم فوتبال دوستان هرمزگانی در انتظار دیدن اولین گل این فصل همچنان به تور دروازه حریفان دوخته شده است.
این تیم در کنار تیم نیروی زمینی تنها تیم هایی هستند که پس از گذشت 4 هفته از مسابقات هنوز در امر گلزنی ناموفق عمل کرده و دلهره را در دل هواداران ایجاد کرده بر همین اساس نیاز است فاز هجومی این تیم با اضافه شدن بازیکنان با انگیزه تقویت شود و در هفته های آتی، تیم ویسی پیام آور شادی و بردهای متوالی برای هرمزگان باشد.
حال باید منتظر ماند و دید تیم پالایش نفت بندرعباس در دیدار این هفته می‌تواند میزبان خود یعنی شهرداری آستارا که در رده 17 جدول رده بندی قرار دارد را با چالش مواجه کند و طلسم عدم گلزنی و برد خود در لیگ یک کشور را بشکند یا نوار ناکامی های تیم ویسی همچنان تداوم خواهد یافت.
انتهای پیام/864/.