خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت حسن نصرالله خون تازه ای در رگ درخت مقاومت می‌دمد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 14:58
سنندج_رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: شهادت حسن نصرالله خون تازه ای را  در رگ درحت مقاومت می‌دمد.
مقاومت،شهادت،مجاهد،سادات،نصرالله،والمسلمين،عالم،سيد،شهيد،رژيم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با عرض تسلیت شهادت جانسوز مجاهد عالم و برجسته دبیر کل حزب الله شهید سید حسن نصرالله توسط شقیق ترین جنایتکاران جهان اظهار کرد: بی‌شک شهادت این عالم مجاهد خون تازه‌ای در رگ درخت مقاومت می‌دمد.
وی افزود: بی شک حرکت مقاومت بعد از شهادت این مجاهد شتاب بیشتری می‌گیرد.
وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی که هیمنه پوشالی آنها در طوفان الاقصی شکسته شده و هر روز به زوال و نابودی خود نزدیک‌تر شده و یک سریال از جنایت‌های خود را در یک سال اخیر بیشتر به نمایش گذاشته است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: تشدید جنایت علیه مردم بی پناه غزه و لبنان و انجام ترور کور نسبت به فرماندهان عالی رتبه مقاومت از سر زبونی و استیصال این رژیم غاصب بوده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سادات اظهار کرد: امیدوارین با شهادت سید حسن نصرالله اتحادی بین جبهه مقاومت و آزادی خواهان عالم ایجاد شود تا غده سرطانی از روی زمین محو شود و مسجد الاقصی از لوث صهیونیست‌های فاسد پاک شود و مسلمانان نماز جماعت را با رهبری مقام معظم رهبری اقامه کنند.
وی گفت: بخش عمده از این جنایت‌ها ریشه در تفرقه بین مسلمانان و دولت های مسلمان دارد که اگر این اتحاد، انسجام و وحدت وجود داشت رژیم صهیونیستی جرات انجام این اقدامات را نداشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین سادات گفت: امیدواریم با خون شهید نصرالله شهید مقاومت و سید مظلوم و خانواده ایشان و جمع فرماندهان رگ غیرت مسلمین بلند شود و وحدت، همگرایی و اتحاد بین مسلمین ایجاد شود.