خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت بزرگان در مسیر و آرمان‌های ما ذره‌ای خلل ایجاد نمی‌کند

مهر | دین و اندیشه | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 15:41
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تربیت مدرس گفت:در انقلاب اسلامی ایران بسیاری از بزرگان به شهادت رسیدند اما شهادت آنان ذره‌ای در مسیر و آرمان‌های ما خللی ایجاد نکرد.
شهادت،سيد،شهيد،صهيونيستي،مقاومت،نصرالله،حسن،رژيم،جنايات،ضد،د ...

به گزارش خبرگزاری مهر، تجمع ضد صهیونیستی دانشگاهیان تربیت مدرس در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و شهادت سید حسن نصرالله، امروز ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ بعد از نماز ظهر و عصر در صحن مسجد قدس دانشگاه و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.
در این مراسم دانشگاهیان با سردادن شعارهای ضد صهیونیستی و ضد استکبار جهانی، انزجار خود از جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت قاطع از جبهه مقاومت را اعلام کردند.
حجت الاسلام ساداتی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سخنانی اظهار داشت: ما امروز از به شهادت رسیدن عالم مجاهد، سید حسن نصرالله غمی بزرگ بر دل داریم و این سید مقاومت به دست بدترین جنایتکاران تاریخ به شهادت رسید.
وی افزود: شهید سید حسن نصرالله در مراسم شهید مغنیه اظهار داشت که ما همگی فرزندان مکتبی هستیم که پیامبران، امامان و رهبران آن شهید شده اند و امروز این سید عزیز، خود به خیل شهدای گرانقدر پیوسته است.
وی تصریح کرد: این‌گونه جنایات و اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی نشانه کوردلی دشمنان است که خیال می کنند با شهادت نیروها و رهبران مقاومت می توانند مشعل مقاومت را خاموش کنند.
در انقلاب اسلامی ایران بزرگانی همچون شهید بهشتی،‌ شهید مطهری،‌شهید چمران و بسیاری از بزرگان دیگر و سرداران رشید در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند اما شهادت آنان ذره ای در مسیر و ارمان های ما خللی ایجاد نکرد و خون این شهیدان به ما قوتی دیگر بخشیده است.
امروز نیز خون شهید سید حسن نصرالله، جبهه مقاومت را قوی تر و ان شالله نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیکتر خواهد کرد و نصرت و پیروزی از آن امت اسلام است.