خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آتش نشانان «اهرم» تجلیل شدند

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 15:41
بوشهر- آیین تجلیل و تقدیر از آتش نشانان آتش نشانی شهرداری اهرم به مناسبت فرارسیدن روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد.
جان،نجات،حادثه،تنگستان،قدردان،فداكار،خدمتگزار،لطفي،زحمات،فرم ...

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در این آیین که، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، شهردار، رئیس واعضای شورای شهر، برخی مدیران شهرستان، حضورداشتند عنوان داشت: آتش‌نشانان همواره فداکار و خدمتگزار مردم بوده‌اند و ما نیز قدردان زحمات آنها هستیم، حادثه خبر نمی‌کند و تلاش شبانه‌روزی پرسنل ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهراهرم شایسته تجلیل است.
فرماندار تنگستان تصریح کرد: وظیفه ای که بر دوش آتش‌نشانان قرار دارد بسیار سنگین است، اما عشق به نجات جان انسان‌ها سبب شده است تا آتش‌نشانان بدون احساس خستگی خدمات لازم به مصدومان در موقع حوادث ارائه کنند.
وی ادامه داد: نیاز است درحوزه آموزش، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در جهت رعایت موارد ایمنی تلاش مضاعفی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: در صورت وقوع حادثه، آتش نشانان شهرداری اهرم ظرف کوتاهی خود را به محل وقوع حادثه می رسانند که این نشان از پشت کار و اشتیاق به کار خود است.
لطفی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در صف اول مقابله با حوادث و بلایای مختلف قرار دارند و روزانه جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان و مال دیگران را نجات دهند، از خاموش کردن آتش‌سوزی‌ها گرفته تا امدادرسانی در حوادثی مانند سیل، زلزله، تصادفات رانندگی و نجات افراد گرفتار، آتش‌نشانان همواره در موقعیت‌های پرخطر حضور دارند.
فرماندار تنگستان و با اشاره به اینکه آتش‌نشانان همواره فداکار و خدمتگزار مردم بوده و ما نیز قدردان زحمات آنان هستیم، آتش‌نشانان خدمتگزاران واقعی مردم هستندتاکید کرد: آتش نشانی شغلی است که به صورت مستقیم با جان افراد در ارتباط است وظیفه آتش‌نشانان بسیار سنگین است، اما عشق به نجات جان انسان‌ها سبب شده است تا آتش‌نشانان بدون هیچ‌گونه احساس خستگی به کار خود ادامه داده و خدمات‌رسانی کنند.
وی با بیان اینکه شغل آتش‌نشانی یکی از شغل‌های بسیار حیاتی و پرمخاطره است که نیاز به فداکاری، شجاعت دارد یاد آورشد: رعایت نکات ایمنی در زندگی روزمره شهروندان، ساخت و ساز های شهری و ایمن سازی ساختمان ها باید جزو اولویت های زندگی مردم قراربگیرد.