خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سیدحسن نصرالله نماد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 15:58
گنبدکاووس- امام جمعه گنبدکاووس گفت: سیدحسن نصرالله نماد مقاومت و گفتمان ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی بود.
مقاومت،رژيم،نصرالله،سيدحسن،جبهه،اسرائيل،حزب،الله

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود ترابی ظهر یکشنبه در اجتماع مردم گنبدکاووس در اعتراض به ترور شهید سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: سیدحسن نصرالله نماد مقاومت و گفتمان ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی بود.
وی با اشاره به اینکه خون دبیرکل حزب الله لبنان و دیگر شهدای حزب الله خونی است که در رگ‌های جبهه مقاومت می جوشد، افزود: با شهادت مظلومانه این شهدا فرهنگ عمومی مقاومت، ایستادگی، وحدت و اتحاد در برابر دشمنان تقویت می شود.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه باید ربشه رژیم جعلی اسرائیل را خشک و نابود کرد، گفت: تنها راه از بین بردن اسرائیل این است جهبه مقامت، کشورها و امت اسلامی ضربه ای به امنیت و اقتصاد این رژیم کودک کش و مفلوک وارد کنند.
وی یادآور شد: پس از شهادت سیدحسن نصرالله مقام معظم رهبری واژگانی چون «مجاهد بزرگ، پرچمدار مقاومت، نصرالله، رهبر بزرگ و سید مقاومت» در پیام های خود استفاده کردند که همه این واژه ها برازنده این شهید بود.
ترابی با اشاره به اینکه مبارزه و جهاد توسط جبهه مقاومت و امت اسلامی علیه رژیم جعلی اسرائیل یک ضرورت است، اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت و حزب الله با ریشه‌های که در قلب مسلمانان زده هروز مقاوم تر خواهد و از بین نخواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: امروز حفظ وحدت و پرداختن به آرمان های فلسطین می تواند باعث نابودی رژیم صهیونیستی شود.