خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نور و چراغ مقاومت با شهادت مردان بزرگی خاموش نخواهد شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 15:58
ورامین- باسابقه ترین امام جمعه کشور و از شاگردان امام راحل(ره) در پیامی به مناسبت شهادت سید مقاومت تاکید کرد: نور و چراغ مقاومت با شهادت مردان بزرگی نظیر سید حسن نصرالله خاموش نخواهد شد.
مقاومت،الله،نصرالله،شهادت،سيد،لبنان،حسن،مَنْ،مجاهد،محمودي،تسليت

به گزارش خبرنگار مهر،آیت الله محمودی گلپایگانی، باسابقه ترین امام جمعه کشور و از شاگردان امام راحل(ره) طی پیامی شهادت شهید سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
«
« بسم الله القاصم الجبارین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، اجر و پاداش سال ها مجاهدت و مبارزه با غده سرطانی منطقه بود.
مردی از تبار و ذریه بی بی دو عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها) که با تأسی از شجاعت و آزادگی ائمه معصومین(ع)، خواب را بر اسراییل غاصب حرام و امید به پیروزی را در دل آزادگان به ویژه ملت مظلوم و مقاوم لبنان و فلسطین زنده کرده بود.
نور و چراغ مقاومت با شهادت مردان بزرگی نظیر سید حسن نصرالله خاموش نخواهد شد و دشمن باید بداند که خون مطهر سید مقاومت، تزریق حیات جدیدی در رگ‌ مجاهدان راه حقیقت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود.
شهادت این عالم مجاهد، رهبر دلاور و خستگی ناپذیر جبهه مقاومت را به صاحب عصر و زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، امت اسلام به ویژه ملت مقاوم لبنان و جبهه مقاومت علی الخصوص حزب الله لبنان و خانواده مجاهد شهید سید حسن نصرالله تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
سیدمرتضی محمودی
۲۵ ربیع الاول ۱۴۴۶ قمری
۸ مهر ۱۴۰۳ خورشیدی»