خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جزئیات اصلاح قیمت نان در زنجان + نرخ جدید

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 16:52
مدیرکل جهاد کشاورزی استان زنجان قیمت جدید نان را در سطح استان اعلام کرد و گفت: عرضه بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می شود و با عاملان تخلف برخورد خواهد شد.
قيمت،نان،چانه،زنجان،وزن،گرمي،ريال

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، روح‌الله حسنی مدیرکل جهاد کشاورزی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع اصلاح قیمت نان در زنجان اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات کارشناسی و برآورد قیمت حامل‌های انرژی و سایر هزینه‌های نانوایی و به منظور جبران هزینه‌های نانوایی‌ها و افزایش کیفیت نان ، تصمیم بر اصلاح قیمت نان گرفته شد.
وی با بیان اینکه قیمت‌های جدید به نانوایی‌های زنجان توسط اتحادیه نانوایان صادر شد مطرح کرد: عرضه بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود و با عاملان تخلف برخورد خواهد شد.
قیمت نان از فردا دوشنبه 9 مهرماه به شرح زیر است:
قیمت انواع نان در پخت آرد نوع یک:
لواش 550 ریال با وزن چانه 150‌گرمی
بربری 18500 ریال با وزن چانه 500 گرمی
قیمت انواع نان با پخت آرد نوع دو:
لواش 600 ریال با وزن چانه 150 گرمی
بربری 25000 ریال با وزن چانه 500 گرمی
سنگک 25000 با وزن چانه 400 گرمی
گفتنی است پیش از این این رسانه خبر داده بود که قرار است قیمت جدید نان در استان از اوایل مهرماه عرضه شود و طبق همین موضوع از فردا نان طبق قیمت جدید در نانوایی‌های سطح استان عرضه خواهد شد.
معاون اقتصادی استانداری زنجان هم اصلاح قیمت نان را قدمی در راستای رفاه نانوایان اعلام کرد و گفت: افزایش قیمت کارگر، حامل‌های انرژی و ...
سبب شده بود که نانوای زنجانی متضرر می‌شد ولی این افزایش میانگین 22 درصدی سبب بهبود حال آنان خواهد شد.
انتهای پیام/