خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهید نصرالله قهرمان مبارزه با استکبار/یادی که قرن‌ها می‌ماند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 16:53
معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: شهید حسن نصرالله قهرمان مبارزه با استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی بوده که خدماتش تا قرن ها ماندگار خواهد ماند.
مقاومت،اسلام،اسلامي،عالم،تقريب،مجاهد،جنايتكار،مذاهب،استكبار، ...

محسن مسچی، معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: شهادت عالم مجاهد و قهرمان مبارزه با استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی عبد صالح خدا، فخر جهان اسلام و عرب، الگوی مقاومت و ایثار، رهبر آزادی‌خواه و محبوب امت اسلامی و ملت لبنان، مبارز خستگی‌ناپذیر و دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان توسط رژیم سفاک و جلاد صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ضایعه بزرگی برای جهان اسلام، مستضعفین و آزادی‌خواهان سراسر عالم بوده که قلوب تمام مسلمانان را جریحه‌دار و امت اسلامی را غرق در ماتم و عزا کرده است.
وی گفت: البته شهادت علامه شهید نصرالله، آرزوی دیرینه این همسنگر و رفیق وارسته شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای قهرمان مقاومت بود و بالاترین مدال و پاداش الهی برای بیش از شصت سال زندگی مؤمنانه و مجاهدات و اخلاص، رهبر فرزانه جبهه مقاومت است.
معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: یقیناً خدمات کم نظیر علامه مجاهد شهید نصرالله، در طول حیات مبارک خویش در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، خصوصا مبارزاتی و اثرات و برکات بی‌شمار آن در عالم اسلام و در بین آزادی‌خواهان جهان، تا قرن‌ها ماندگار بوده و الگوی منحصر به فردی از چگونگی رسیدن به قله‌های فلاح و صلاح و سداد برای همه مبارزان و منادیان دین و معرفت در طول تاریخ خواهد بود.
وی افزود: امت اسلامی و رزمندگان جبهه تاریخ‌ساز مقاومت، خصوصاً مردم شجاع و مظلوم لبنان، خاطره رشادت‌ها و فرماندهی حکیمانه آن قهرمان رشید در طول سال‌ها نبرد بی‌امان و همه جانبه با استکبار و عوامل جنایتکار آنها در منطقه را فراموش نخواهند کرد.
مسچی بیان کرد: یقیناً پرچم اسلام، ولایت و مقاومت به برکت مجاهدات این فرمانده دلاور و دیگر همرزمان مجاهد و شهیدش، همواره بلند و سرافراز خواهد ماند و موجب ذلت دشمنان اسلام و انسانیت خواهد شد.
مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرد: امید که هر چه زودتر شاهد پیروزی و نصرت رزمندگان جبهه مقاومت بر استکبار و صهیونیست‌های جنایتکار و ذلت دشمنان اسلام و مستکبران عالم باشیم.
انتهای پیام/481/