خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خونخواهی امت اسلامی تا انتقام قطعی خاموش نخواهد شد

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 16:53
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: خونخواهی امت اسلامی به دنبال شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت تا انتقام قطعی و نابودی رژیم صهیونیستی خاموش نخواهد شد.
شهيد،صهيونيستي،رژيم،اسلام،نصرالله،شهادت،سيد،كرمانشاه،مقاومت، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز در اجتماع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله که در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شخصیت شهید نصرالله شخصیت بزرگی است که ده‌ها سال در مسیر جهاد و مبارزه تبدیل به اسطوره‌ای شده بود و رژیم صهیونیستی و نظام سلطه را تحقیر کرده بود.
وی عنوان کرد: این شهید همواره در مبارزه با استکبار پیروز بود و آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و رژیم صهیونیستی را از لبنان اشغال شده بیرون راند و تمام مناطق اشغالی در جنوب را از دشمن پس گرفت و دشمن را در خانه غصبی خود محبوس کرده بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، گفت: این شهید ده‌ها سال به عنوان پشتوانه‌ای بسیار قوی برای مظلومان فلسطینی و مردم لبنان بود و به همین جهت فقدان این شهید بسیار سنگین است، اما دریافت مدال شهادت برای سید مقاومت برازنده بود و این جایگاه حق او بود.
غفوری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، افزود: در پیام مقام معظم رهبری نیز این چنین آمد که سید مقاومت یک شخص نبود، بلکه یک راه و مکتب بود که همچنان ادامه خواهد یافت و همان طور که خون شهید سیدعباس موسوی بر زمین نماند و خون شهید نصرالله نیز بر زمین نخواهد ماند.
وی بیان کرد: آن روزی که سیدعباس موسوی، دبیر کل حزب الله به شهادت رسید، سید حسن نصرالله 32 ساله رهبری این جمع مجاهد و فداکار را بر عهده گرفت و حزب الله به خورشیدی درخشان و ارتش قوی مردمی تبدیل شد به طوری که رژیم صهیونیستی بسیار کوچکتر از آن است که بتواند حریف آن شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، عنوان کرد: تجهیزات پیشرفته حزب‌الله و برنامه‌ریزی‌های پیچیده آن را تبدیل به یک سازمان پیچیده بین‌المللی کرده به طوری که نظام سلطه و استکباری آمریکا و همراهان منطقه‌ای آن نیز با همراهی هم نمی‌توانند با حزب‌الله هماوردی کند.
غفوری بیان کرد: بنابراین شهید سیدحسن نصرالله تازه زنده شده و برای تمام جوانان آزاده و مؤمن دنیا به عنوان یک الگوی تمام عیار مطرح شده و چنانچه دشمن شهید نصرالله را در شامگاه جمعه به ظاهر به شهادت رساند، اما میلیون‌ها سید حسن در سراسر عالم به نام سید حسن قد برافراشتند و این یکی از مراحل پیروزی اسلام برای آزادی قدس و نابودی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است.
وی افزود: این حرکت و مبارزه نیاز به یک پیشرانی قوی، بی‌نظیر و تاریخی داشت تا جامعه اسلامی و دنیای اسلام را به جوش و خروش برای خونخواهی و انتقام بیاورد به حدی که آثارش را دشمنان خواهند دید که چه تحولاتی در صحنه مبارزه جبهه مقاومت رخ خواهد داد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، گفت: دشمنان تصور کردند که سید حسن را در ظاهر حذف می‌کنند و برای آن‌ها پیروزی است، اما بدانند همین شهادت زمینه‌ساز شکست قطعی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در جبهه مقاومت خواهد شد.
غفوری افزود: شهید سید حسن نصرالله و یاران شهیدش بزرگترین پشتوانه جبهه مقاومت و جهان اسلام در صحنه مبارزه هستند، بنابراین شهادت این شهید نه تنها کوچکترین خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه تاریخ اسلام این را ثابت کرده هر گاه سردار بزرگی به شهادت برسد پرچم او را سردار دیگری برمی‌دارد و این راه را ادامه می‌دهد، زیرا ما یک مکتب و راه طولانی در مسیر اسلام و توحید هستیم.
وی بیان کرد: ما یک امت بیدار شده دلاور و باظرفیت هستیم که شهادت شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان حزب الله قدرتی عظیم در جامعه اسلامی ایجاد کرده که منجر به نابودی رژیم ستم پیشه صهیونیستی خواهد شد.
امام جمعه کرمانشاه گفت: دلیل اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از روز نخست رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته همین جنایت‌های امروز است؛ این غاصبان بخشی از سرزمین اسلام را به زور اشغال کرده‌اند و جنایت و کشتار و ریختن خون بی‌گناهان را در عمر خود پیشه کرده‌اند.
غفوری با اشاره به اینکه غربی‌ها رژیم صهیونیستی را همچون خنجری در قلب اسلام و غرب آسیا فرو کرده‌اند که برای خود حاکمیت ایجاد کنند، تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه‌ای آن‌ها بدانند امت اسلامی تا نابودی این غده سرطانی حتی یک لحظه از پا نخواهد نشست.
وی بیان کرد: بدانید دشمن علاوه بر صحنه جنایتکاری در عرصه بمباران‌ها و موشک‌باران غیرنظامیان، مشغول توطئه علیه دنیای اسلام و به ویژه ملت سربلند ایران اسلامی و ملت‌های منطقه است که اختلاف، نفاق و دودستگی ایجاد کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله یک الگوی تمام عیار اخلاقی، ایمانی و ولایی و یک مجاهد کامل تمام عیار بود، گفت: رسانه و فضای مجازی می‌خواهد جامعه ما را دچار تشدد، اختلاف و یأس و ناامیدی کند، اما ما به دشمن اعلام می‌کنیم ما تازه به نقطه‌ای رسیده‌ایم که خون‌ها به جوش آمده است.
غفوری افزود: جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شده و خونخواهی را برای دنیای اسلام ایجاد کرد که در دنیای اسلام به ویژه در ملت‌های منطقه و ملت شریف ما هرگز این خونخواهی تا انتقام قطعی خاموش نخواهد شد.
وی بیان کرد: امروز ما با سید مقاومت، 9800 شهید استان کرمانشاه، شهدای مقاومت، 41 هزار شهید غزه و کرانه باختری، شهدای لبنان و فرماندهان حزب‌الله عهد می‌بندیم که حتی یک لحظه از راه پرشکوه و باعظمتی که برای ما ترسیم کرده‌اند جدا نخواهیم شد و راه شما را تا زمینه‌سازی قطعی برای ظهور امام زمان(عج) و شهادت در رکاب ایشان ادامه خواهیم داد تا این جهان بعد از اینکه به دست جنایتکاران پر از ظلم و جور شده پر از عدل و داد شود.
انتهای پیام/