خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت فرماندهان مقاومت نمی‌تواند مردم را به عقب نشینی وادارد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 16:53
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت:شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، اسماعیل هنیه و دیگر شهیدان محور مقاومت، نمی تواند مسلمانان را به عقب نشینی وا دارد.
مقاومت،شهادت،سيد،نصرالله،حسن،اسلامي،رژيم،مسلمانان،مشهد،جبهه، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احسان عظیمی‌‌راد در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهارداشت:عالم مجاهد، بصیر، شجاع و مقاوم سید حسن نصرالله، تمام عمر با برکت خود را در راه اسلام و مبارزه با ظالم گذاشتو سرانجام به دست مزدوران سفاک صهیونیست به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را به سوگ نشاند.
وی افزود: رژیم تروریست، غاصب و مضمحل شده صهیونیستی با به شهادت رساندن فرماندهان ارشد جبهه مقاومت به ویژه مجاهد نستوه سید مقاومت، سید حسن نصرالله، از تمام خطوط قرمز جبهه مقاومت عبور کرده و روز به روز به نابودی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:جبهه مقاومت تاکنون از این دست حوادث کم ندیده و هر بار با انگیزه‌تر و پر قدرت‌تر به دفاع از آرمان فلسطین و دفاع از مظلوم پرداخته است.
عظیمی‌راد تصریح کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، اسماعیل هنیه و دیگر شهیدان محور مقاومت، نمی‌تواند مسلمانان را به عقب نشینی وا دارد و شهادت سید حسن نصرالله، انرژی‌ای مضاعف برای نبرد با صهیونیست را برای دفاع از قدس شریف بر پیکره مقاومت تزریق خواهد کرد.
وی افزود:امروز کشورهای اسلامی و عربی نه تنها باید از شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار که اتاق فکر این رژیم جعلی و کودک کش است، بخواهند که باید در برابر افکار عمومی بشریت پاسخ حمایت‌های بی حد و حصر خود از این رژیم تروریست را بدهد؛ بلکه باید کشورهای اسلامی با خلق وحدتی مثال زدنی، شریان‌های حیاتی این رژیم جعلی را قطع کنند و به دوران زندگی او پایان دهند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله و برخی از فرماندهان ارشد حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای، ملت شریف لبنان و ایران، و همه مسلمانان عالم و غیور مردان محور مقاومت تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی طول عمر باعزت همراه با سلامتی برای مقام معظم رهبری دارم.
انتهای پیام/282