خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ورزش باد ملایم تا سه‌شنبه در اردبیل حاکم خواهد بود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 17:24
اردبیل - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا روز سه‌شنبه افزایش دما و وزش باد ملایم در سطح اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
استان،وزش،باد،جنوبي،مناطق،سطح

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا روز سه شنبه با پایداری نسبی شرایط جوی آسمان استان غالباً صاف همراه با افزایش دما و وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه طی امشب تا صبح فردا به دلیل صاف بودن آسمان و ماندگاری پرفشار در سطح زمین، افت دما در مناطق مرکزی و جنوبی استان محسوس خواهد بود.، افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به دلیل وزش باد جنوبی در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند هوای نسبتاً گرمی در سطح استان خواهیم داشت.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: همچنین روز چهارشنبه با عبور موج زودگذری از استان ضمن تشدید وزش باد جنوبی و افزایش ابر در اغلب مناطق استان بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.
کوهی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی حوالی ظهر پنجشنبه از استان خارج شده و علاوه بر کاهش ابرناکی و وزش باد خزری هوای خنکی در سطح استان انتظار می‌رود.