خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نسیم‌شهر به ناوگان آتش‌نشانی مدرن مجهز شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 17:47
بهارستان- شهردار نسیم‌شهر از تحولات چشمگیر در ناوگان آتش‌نشانی این شهر خبر داد و گفت: با حمایت‌های استاندار تهران، تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای به این سازمان اضافه شده است.
ارتقاي،ايمني،تجهيزات،سطح،عملياتي،استاندار

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد رضا بابا حسینی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان گفت:در راستای ارتقای سطح آمادگی و توان عملیاتی آتش‌نشانان، تجهیزات جدیدی از جمله دو دستگاه کامیون خودرو، یک نردبان ۳۲ متری و چندین دستگاه خودرو سبک به ناوگان آتش‌نشانی اضافه شده است.
وی گفت: همچنین، لباس‌های حریق استاندارد، کلاه ایمنی مخصوص و سایر تجهیزات ایمنی مورد نیاز آتش‌نشانان تامین شده است.
شهردار نسیم‌شهر با اشاره به حمایت‌های همه جانبه استاندار تهران گفت: نگاه ویژه استاندار تهران به نسیم‌شهر و همراهی وی، نقش مهمی در تحقق این دستاوردها داشته است.
وی همچنین از تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی به امکانات مدرن خبر داد و گفت: خرید بالابر، خودروهای عملیاتی و تجهیزات مورد نیاز، گامی مهم در جهت ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان محسوب می‌شود.
باباحسینی در پایان تاکید کرد: شهرداری نسیم‌شهر با تمام توان در جهت ارتقای سطح ایمنی شهر و حفظ جان و مال شهروندان تلاش خواهد کرد.