خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

صدور بیش از ۱۵هزار برچسب معاینه فنی در چهارمحال و بختیاری

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 18:30
شهرکرد-معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از صدور ۱۵ هزار و ۵۶۲ برچسب مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین در نیمه نخست امسال خبر داد.
برچسب،معاينه،ناوگان،ايمني،سنگين،فني،حمل

حسین مالکی در گفتگو با خبرنگار مهر، از صدور ۱۵ هزار و ۵۶۲ برچسب مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: ۶۴ مورد بازدید و نظارت بر مراکز معاینه فنی سنگین و رسیدگی به ۱۹۰ تخلف اضافه تناژ ناوگان باری نیز در این مدت صورت گرفته است.
وی در خصوص اقدامات اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری در ۶ ماهه اول سال جاری، اظهار کرد: طی شش ماه اخیر ۶۴ مورد بازدید و نظارت بر مراکز معاینه فنی سنگین و رسیدگی به ۱۹۰ تخلف اضافه تناژ ناوگان باری صورت گرفته است.
معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: ایمن‌سازی نرم‌افزاری مدارس در حاشیه راهها با آموزش ۴۸۰۰ دانش‌آموز همراه با توزیع رایگان اقلام آموزشی شامل کیف و دفتر انجام شد.
وی از صدور ۱۵ هزار و ۵۶۲ برچسب مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: همچنین ۱۸۴۷ پروانه عبور برای محموله‌های ترافیکی صادر شد.
مالکی از ارتقا ایمنی راکبین موتور سیکلت برای ۴۵۰ نفر خبر داد و بیان کرد: ارتقای ایمنی ادوات کشاورزی برای ۱۰۰ دستگاه، نصب برچسب شبرنگ مثلثی و طرح ارتقای ایمنی وانت بارها نیز ۷۰ مورد انجام شده است.
وی به توزیع تور مهار بار و نصب برچسب شبرنگ همراه با آموزش اشاره کرد و گفت: آموزش بدو خدمت رانندگان باری و مسافر و حمل مواد خطرناک ۱۷۰ راننده نیز انجام شده است.