خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم های واکنش سریع هلال‌احمر زنجان آماده اعزام به لبنان هستند

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 18:30
زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های واکنش سریع و تیم درمان اضطراری هلال‌احمر استان به منظور امدادرسانی و کمک به مجروحان آماده اعزام به لبنان هستند.
لبنان،استان،نجاتگران،امدادگران،هلال،درماني،كمك،تيم

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌الله هاشمی با تسلیت شهادت سیدحسن نصراللّه دبیرکل حزب اللّه لبنان و همراهان شهیدشان افزود: امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه های هلال، جوانان و تیم درمان اضطراری متشکل از پزشکان و پرستاران آماده اعزام به لبنان برای ارائه خدمات امدادی و درمانی هستند.
وی تاکید کرد: این تیم های بیان شده و تیم های سحر، در راستای کمک به مجروحان و جنگ‌زدگان لبنانی براساس وظیفه ذاتی خود در حوزه کمک های بشردوستانه و امدادرسانی به مردم آلام‌دیده در آمادگی کامل قرار دارند.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در همه شعب هلال احمر استان با همراهی و مشارکت امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه های هلال و جوانان هلال‌احمر با برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک به مردم مظلوم و ستمدیده لبنان، یمن و غزه در مصلاهای نماز جمعه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران در سطح استان کردند.
هاشمی اظهارداشت: کارکنان، نیروهای داوطلب هلال‌احمر استان زنجان اعم از امدادگران، نجاتگران، کادر درمانی، پرستاران و نیروهای فعال در حوزه بهداشت و درمان که علاقمند به ارایه خدمات امدادی و درمانی به هموطنان جنگ زده در لبنان هستند، می توانند از طریق لینک https://rcs.ir/portal/CustomForms/2173 اقدام به نام نویسی در این طرح بشردوستانه کنند.