خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آمادگی ۱۲۰۰ نفر از پزشکان برای ارائه خدمات درمانی در لبنان

مهر | سلامت و پزشکی | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 19:06
بیش از ۱۲۰۰ نفر از پزشکان و استادان پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای حضور در لبنان و ارائه خدمات درمانی به بیماران اعلام کردند.
مقاومت،پزشكي،سيد،حمايت،حضور،اعلام،خبيث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در این بیانیه آمده است: اکنون چهره خبیث و شیطانی صهیونیسم بین‌المللی با حمایت همه‌جانبه برخی سران کشورهای غربی و عربی، ظاهر کریه خود را در قتل‌عام امت اسلام و ویران ساختن دیار مسلمانان بیش‌ازپیش آشکار ساخته است و جنایات جنگی و ماشین نسل‌کشی این هیولای خون‌ریز، صلح و سلامتی را در جهان به مخاطره افکنده است و با به‌شهادت‌رساندن سید مقاومت جنایت و جسارت را به حد اعلا رسانده است و البته خونی مقدس و تازه را در رگ‌های مقاومت به جریان انداخته است.
ما جمعی از پزشکان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران اسلامی، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله و اعلام حمایت همه جانبه از مجاهدت‌های بی‌دریغ شما عزیزان، آمادگی کامل خود را برای حضور در صحنه بهداری رزم و انجام خدمات امدادی و پزشکی و نیز حضور در هر کجای جبهه مقاومت که لازم باشد اعلام می‌داریم.