خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازداشت و برخورد خشن پلیس پاکستان باتظاهرکننده ضدصهیونیستی+ فیلم

مهر | بین‌الملل | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 19:40
تصاویری از بازداشت و برخورد خشن پلیس پاکستان با یکی از تظاهرکنندگان ضدصهیونیستی که برای نشان دادن انزجار خود از ترور شهید «سید حسن نصرالله» تجمع اعتراض آمیزی برگزار کردند، منتشر شده است.
پاكستان،كراچي،معترضان،كنسولگري،مردمي

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه کثیری از معترضان مردمی امروز یکشنبه به منظور محکوم کردن جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل فقید جنبش حزب‌الله لبنان، تجمعی را در شهر کراچی واقع در پاکستان برگزار کردند.
در این میان، نیروهای امنیتی و پلیس پاکستان با استفاده از گاز اشک آور به مقابله با مردم پرداختند.
رسانه‌ها تصاویری از بازداشت و برخورد خشن پلیس با یکی از تظاهرکنندگان ضدصهیونیستی در این تجمع را منتشر کردند.
گروه کثیری از معترضان مردمی پیشتر با محکومیت جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل فقید جنبش حزب‌الله لبنان، در صدد برگزاری تجمعی مقابل کنسولگری آمریکا در شهر کراچی واقع در پاکستان برآمدند.
این در حالیست که نیروهای امنیتی و پلیس پاکستان در تلاش برای ممانعت از رسیدن معترضان مردمی به کنسولگری آمریکا در شهر کراچی تمامی خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به آن را مسدود کردند.
همچنین گزارش‌هایی از وقوع درگیری میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی پاکستان مقابل کنسولگری آمریکا در کراچی مخابره شده بود.