خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز…

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 19:52
تا پیش از ظهر دیروز کودکان فلسطینی موشک های حزب الله را می دیدند، دلشان به سید مقاومت آرام می شد ولی الان اضطرابشان بیشتر است؛ امشب آنها برای سیدحسن اشک می ریزند، اما نباید فراموش کرد که «گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز…».
سيد،شهادت،مقاومت،نصرالله،مشهد،حسن،ميدان،شهدا،رژيم،صهيونيستي، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید مقاومت همه جا هست در قاب عکس روی دستان مردم؛ همه جا پر از لبخند است.
چه شادمان می‌روی سید!
قرار نبود خبر شهادت رهبر حزب‌الله لبنان به گوشمان برسد؛ قرار نبود بغض بعد از رفتن سید حسن دلهایمان را بی قرارکند؛ قرار نبود اینگونه آشفته و بهت‌زده به اینجا برسیم و همه‌ این قرار نبودها را می‌توان امروز در چشمان حاضران در تجمع میدان شهدا دید....
چشم‌های اشکبار و دل‌های بی‌قرار، حال و هوای امروز در میدان شهدا است؛اینجا دیده ها پر از بهت و بغض و اشک است و همه این واقعیت تلخ را پذیرفته‌اند که سید لبنانی و سردار مقاومت را شقی‌ترین افراد این دنیا از ما گرفته اند.
تا پیش از ظهر دیروز کودکان فلسطینی موشک‌های حزب‌الله را می‌دیدند، دلشان به سید مقاومت آرام می‌شد ولی الان اضطرابشان بیشتر است؛ امشب آنها برای سید حسن اشک می‌ریزند، اما نباید فراموش کرد که «گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز…»
این کودکان باور دارند،امروز که اسرائیل جنایتکار اینگونه وحشیانه خون می‌ریزد؛ باید صبور باشند و امیدوار که روزهای آخر در راه است و قطعا اسرائیل رو به نابودی است.
این جهان هلهله یزیدیان بر نعش حسین (ع) و اسارت خاندان او را دید.
شهادت چون سید حسن نصرالله را هم می‌بیند؛ چنان که تن‌های سلاخی‌شده کودکان را دید و در نهایت هیچ قدرتی را یارای شکست حقیقت نیست!
قطعاً سننتصر...
حال و هوای کوچه و خیابان های مشهد و خیابان های منتهی به حرم در پی شهادت سید حسن نصرالله رنگ و بوی غم و ماتم به خود گرفته است.میدان شهدای مشهد عصر امروز غرق نوحه و ندبه است، برای سید لبنانی که زنده‌تر از همیشه خنکای نسیم حیات را به سوی ما آورده‌ است.
سید مقاومت همه جا هست در قاب عکس روی دستان مردم.
همه جا پر از لبخند است؛ چه شادمان می‌روی سیدالشهدا ...
اجتماع بزرگ زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با عنوان «حزب الله زنده است» در پی محکومیت شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله امروز در مشهد برگزار شد جمعیت کثیری از مردم ولایت مدار مشهد الرضا (ع) در کنار امت سرافراز ایران اسلامی فریاد خشم، نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم پلید، کودک کش و منفور صهیونیستی در عرصه میدان شهدا فریاد زدند.
در این مراسم که در میدان شهدا برگزار شد زن و مرد و پیر و جوان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «الله اکبر»«لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا نصرالله» و «سپاهی با غیرت برخیز برای امت» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
فرحان زاده یکی از فرهنگیان حاضر در این اجتماع در گفت وگو با خبرنگار ما می‌گوید: شهادت نصرالله، نه پایان راه، بلکه سرآغاز مسیری نوین برای مقاومت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت است.
همان گونه که با شهادت سید عباس موسوی و سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مسیر متوقف نشد.
رژیم صهیونیستی با این جنایت، بزرگ‌ترین حماقت خود را مرتکب شد، چرا که خون این شهید، مقاومت را تنومند تر و قوی تر خواهد کرد.
مادری سالخورده که با وجود سردی امروز هوای مشهد در این مراسم حضور یافته در گفت و گو با خبرنگار ما می‌گوید:رژیم غاصب صهیونیستی به زودی در انتقام سختی که رهبر معظم انقلاب نوید دادند، گرفتار شود و شاهد نابودی این رژیم جنایتکار باشیم.
یکی دیگر از حاضران در تجمع میدان شهدا در گفت وگو با خبرنگار ما می‌گوید: امروز مردم به محض شنیدن شهادت سید حسن نصرالله بسیار ناراحت و عزادار شدند و با حضور پرشور در تجمع ضمن محکومیت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان حمایت خود را از مردم لبنان و فلسطین نشان دادند.
گزارش اعظم عباسپور
انتهای پیام/282/.