خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هوای شهر‌های شمالی از ۹ مهر ماه گرم‌تر می‌شود

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 19:58
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در شهر‌های شمالی کشور از فردا دوشنبه ۹ مهرماه تا چهارشنبه افزایش می‌یابد.
شمال،غرب،كشور،بارش،مناطق،پراكنده،خزر

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب در نواحی شمال و شمال شرق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود گفت: در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: دوشنبه در شرق گیلان، غرب مازندران، زنجان، شمال همدان، قزوین، البرز و برخی مناطق تهران بارش پراکنده پیش بینی می شود.
ضیائیان با بیان اینکه روز سه شنبه آسمان در غالب مناطق کشور صاف خواهد بود گفت از اواخر وقت سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور خواهد شد.
وی بیان کرد: چهارشنبه در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر رگبار پراکنده رخ خواهد داد و پنجشنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر و شرق اردبیل ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: امشب در نوار شرقی، دوشنبه در برخی مناطق غرب و جنوب غرب و سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.
او با بیان اینکه از روز دوشنبه تا چهارشنبه افزایش محسوس دما به ویژه در نوار شمالی کشور پیش بینی می‌شود گفت:دریای خزر امشب مواج و متلاطم است.
خبرنگار: محبوبه کباری