خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مقاومت، جهاد و شهادت مثلث نیاز جامعه است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 20:41
ساری - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان، مقاومت، جهاد و شهادت را سه ضلع مثلث و نیاز جامعه بیان کرد.
مقدس،دفاع،كتاب،نمايشگاه،مقاومت،روز،سردار

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی شامگاه یکشنبه در سیزدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان معاون سپاه با بیان اینکه ما عاشورایی هستیم و روز به روز قد می کشیم و سر خم نمی‌کنیم، گفت: مثلث نیاز امروز ما مقاومت، جهاد و شهادت است.
وی با بیان اینکه آن چیزی که می‌توانیم با نشر کتاب در جامعه به وجود آوریم، استحکام است، گفت: صبر، مقاومت و ولایت پذیری زاییده دفاع مقدس است.
علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب ایران نیز با اشاره به عرضه ۵۰ هزار نسخه کتاب در این نمایشگاه اظهار کرد: در این کتاب‌ها در زمینه حال و روزهای دفاع مقدس و منطقه صحبت شده است.
وی با بیان اینکه برای برپایی نمایشگاه دغدغه‌هایی داشتیم، از مسؤولان مازندران برای اجرای کنگره دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم درباره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس نیز اطلاع رسانی شود.
وی با عنوان اینکه از فضای مجازی برای تبلیغ کتاب باید استفاده شود، گفت: دفاع مقدس و مقاومت تاریخ گذشته نیست بلکه موضوع حال و روز است.