خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت سید حسن نصرالله ملت‌های اسلامی را بیدارتر می‌کند

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 20:41
ایلام-فرماندار ویژه دهلران گفت: شهادت سید حسن نصرالله ملت‌های اسلامی را بیدارتر می‌کند.
دهلران،لبيك،فدا،صادقي،حسين،دفاع،حضور،نصرالله

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی عصر یکشنبه در اجتماع مردم شهرستان دهلران گفت: شهید سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان، معنای لبیک یا حسین (ع)، را برای ما معنا کرد.
وی افزود: معنای لبیک یا حسین (ع) یعنی سر فرزندت را در دامن بگیری و بگویی فرزندم فدای تو، لبیک یا حسین (ع) یعنی فدا شدن در راه حق و حقیقت و فرزندانت را برای جهاد در راه خدا فدا کنی و خود هم شهید راه حق و دفاع از مظلومان در برابر ظالمان زمان شوی.
صادقی با اشاره به اینکه شهادت ملت‌های اسلامی را بیدارتر می‌کند، افزود: امروز فرهنگ حسینی ماندگارتر شده و با شهادت سید حسن نصرالله، جهاد و مقاومت بیشتر از گذشته ماندگار خواهد بود.
فرماندار ویژه دهلران با قدردانی از حضور آگاهانه مردم در این مراسم، اظهار کرد: این شخصیت بزرگ در سال‌های گذشته از عظمت و اقتدار مردم منطقه دفاع کرد و در وسط میدان نبرد حضور داشت و جانش را برای ارزش‌ها و دفاع از دین و مردم فدا کرد و نامش برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند.
صادقی با قدردانی از مقام معظم رهبری و رییس جمهور برای اعلام پنج روز عزای عمومی در کشور اظهار کرد: مردم مرزدار و ولایت مدار دهلران با این حضور، پایبندی خود را به نظام و ولایت نشان داده و امروز در جای جای ایران اسلامی، ملت‌های مسلمان و آزاده جهان شاهد عزاداری برای رهبر مقاومت است.