خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حاشا که جبهه غیرت و شرف از مشتاقان جهاد و شهادت خالی شود

مهر | فرهنگی و هنری، فرهنگی و هنری | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 20:46
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پی شهادت سیدحسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد.
انقلاب،شهادت،الله،اسلامي،جبهه،لبنان،دادمان،في،فرمان،زخمي،فتح،همت

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
در پیام محمدمهدی دادمان آمده است:
«ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنة یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون وعدا علیه حقا فی التوراة و الانجیل و القرآن و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم
اندکی پس از فتح خرمشهر، با مجاهدت جمعی از سرداران بزرگ آن جهاد مقدس، شاخه‌ باروری از درخت جوان انقلاب اسلامی در سرزمین کاج‌های برافراشته کاشته شد.
این نهال مقدس روز به روز بالنده‌تر شد تا آنجا که ریشه پلیدترین اهریمن شناخته شده توسط بشر را از لبنان سرافراز قطع کرد و هربار در نبردها و کشاکش‌های متعدد، طعم شکست را به دژخیمان متکبر صهیونی چشاند.
این شیطانِ ‌مجسم، پس از یکسال تحمل تحقیر هر روزه و از دست دادن جبهه شمال به همت مردان رشید حزب خدا، به اقتضای سرشت ناپاکش، زخمی به قامت استوار این شجره طیبه انداخت.
زخمی که نه دستاوردی نظامی برای او بلکه برای ترمیم حیثیت از دست رفته‌اش بود.
شهادت عظیم سید الشهدای مقاومت، این معلم ایستادگی مسرورانه و مجاهده متعبدانه، فقدانی بزرگ پدید آورد اما حاشا که جبهه غیرت و شرف از مشتاقان جهاد و شهادت خالی شود.
با امیدواری و ایمان قلبی به وعده فتح نهایی، این شهادت بزرگ را محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.
از طرف خود و خانواده حوزه هنری انقلاب اسلامی اعلام می‌کنم با شنیدن فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرض هر نوع کمک ممکن به جبهه مقاوم لبنان، تمام همت خود را صرف تحقق این فرمان می‌کنیم؛ ان‌شاءالله.»