خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مراسم بزرگداشت شهید نصرالله در حرم شاهچراغ + تصاویر

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 20:52
در پی به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان مراسم گرامیداشت مجاهد کبیرو سید مقاومت در سومین حرم اهل بیت حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.
طلاب،علميه،شيراز،مقاومت،لبنان،فارس،حرم،تجمع

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عصر امروز با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام، علماء، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه شیراز و اقشار مختلف مردم، مراسم گرامیداشت مجاهد کبیر، سید مقاومت، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله، در سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام برگزار شد.
این تجمع با همت و مشارکت مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس، جامعه اساتید حوزه علمیه فارس، نهادهای حوزوی استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد که طلاب بانو و آقا حضور گسترده‌ای در آن داشتند.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس و عضو جامعه روحانیت شیراز به بیان نکاتی درباره جبهه مقاومت و اهمیت تداوم راه شهیدان این جبهه پرداخت.
در این تجمع طلاب با در دست داشتن پرچم‌های مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادن و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به حزب‌الله لبنان اعلام کردند.
انتهای پیام/424